Monday, August 9, 2010

can i heal the HURT that runs in my life?


saat jari aku ligat mengetuk keyboard lappy ni, aku betol-betol dalam keadaan tak stabil..tak stabil dari segi emosi tentunya. huff where shud i start dis time ah??
first of all, sori to all my bestie sebab aku da buat something yang buat korang risau, aku tau cara aku salah, tapi korang, dengan cara tuh jaa aku dapat lari dari dunia ni kejap..aku just nak rilexs, nak cari ketenangan, nak kumpul all my strength yang dah hampir lebur ni,and most important thing aku nak cari diri aku yang dah lama mati...yeaa aku nak jadi erin yang dulu..erin yang selalu ceria, erin yang selalu happy, erin yang giler`giler, erin yang selalu buat ppl around her ceria, erin yang selalu tersenyum, erin yang tak pernah lari dari masalah...dan erin yang keras hati.

sampai sekarang aku sendiri dah lupa, cemana karakter aku yang dulu..mujur ada sahabat aku
yang tegur keadaan aku..dia tanya aku, "where's my OLD ERIN?" and i answered her.."hey i am your ERIN..what are you expecting me to be huh?"..then she said.."no, your are not my ERIN. My ERIN is not like you, i mean dia sngt kuat, ceria dan selalu buat orang tersenyum, i cant find my ERIN in you.". after that aku pon tanya dia,"am i so teruk sngt sampai you pon dah tak kenai i" dia kata "yess dear, plish jangan macam ni..for god sake, i'm begging you,cari diri you yang hilang tuh".

dan disebabkan tu jugak laa aku amek tindakkan drastik ni, aku harap sangat korang paham aku. benda yang dah jadi kat aku yang dulu tuh, mmg aku redha sangat-sangat. aku pon dah tak pikir menda tuh. ni masalah lama aku yang dah dragged bertahun-tahun. hanya orang yang sangat-sangat rapat dengan aku jaa yang tau prob nih, well korang tau kan yang aku agak perahsia sket dalam hal-hal macam ni. aku ada terpikir dalam 5tahun akan datang mungkin aku terpaksa and memang kena betol-betol get rid of dis problem by escaping my self from dis country..i mean aku nak pegy tempat yang jauh..jauh dari dia so that dia wont hurt me again and again...aku dah terlalu penat disakiti, i'm always pretending unhurt but inside i'm dying. my fake smile cant cover myself forever..its too obvius sampai pll around pon dah boleh agak dat i'm a pretender.

from now onwards, aku dah bertekad, sangat-sangat tekad, i will go to somewhere yang boleh buat aku lupakan sume problem aku ngan dia..to "dia" hope you wont blame me for what im doing rite now, always remember no matter what, we are still best buds. and tenks for the moments we spent together,i really appreciate it.

hope times will heal dan aku akan teruskan hidop aku without you.

TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: