Tuesday, November 23, 2010

15 tu memang angka ganjil pon.

kenapa aku benci kau?
sebab kau tak pernah nak consider perasaan aku.


kenapa aku benci kau?
sebab kau pentingkan diri sendiri.


kenapa aku benci kau?
sebab kau dah tak tetap pendirian.


kenapa aku benci kau?
sebab kau selalu buat aku sakit.


kenapa aku benci kau?
sebab kau dah pernah mungkir janji.


kenapa aku benci kau?
sebab aku selalu rasa kau ignore aku.


kenapa aku benci kau?
sebab kau dah tak reti nak jaga aku.


kenapa aku benci kau?
sebab aku tak buleh cakap secara berdepan yang aku benci kau.


kenapa aku benci kau?
sebab kau lebih pentingkan orang lain dari aku.


kenapa aku benci kau?
sebab aku rasa kau memang dah berubah.


kenapa aku benci kau?
sebab kau dah tak macam yang aku kenal.


kenapa aku benci kau?
sebab aku rasa semua janji kau, dusta.


kenapa aku benci kau?
sebab aku memang sangat-sangat benci kau.


kenapa aku benci kau?
sebab aku manusia biasa, punya rasa benci.


kenapa aku benci kau?
sebab dah ditakdirkan aku nak benci kau.







NotaKaki : tangan aku tengah shaking ni.. tengah lost kontrol, because i hate you damn much.
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

4 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

tak pa i still love u

hehehe

senyum sket....=)

LATEST ENTRY

GENG POKOK RENEK

RASA MACAM NAK LARI BOGEL?? KAU MAMPU?

erin azizan said...

tengah senyum la ni, nmpak tak?

hoho always ikot la jadi silent reader jerk..hiii

Odd Casablancas said...

Am i included? :'(

erin azizan said...

tuff giler soalan. ha ha ha tak. org2 tertentu yang terlibat jerk