Wednesday, November 24, 2010

Dari sakit hati, baik lupakan terus!



kali ni nak share satu doa. doa ni dah lama aku cari, tapi aku taktau keyword apa yang nak guna sebab dulu pernah jumpak dah, tapi lupa nak save pulak =.="


tapi sekarang dah jumpak balik, tu pon sebab Cik AkuTakBusuk yang super-duper rajen pegy tanya kat Encik Ahmad Goggle dia kan, dah tu Encik tersebut boleh pulak senang-senang bagi camtuh jerr kat dia.


nampak tak Encik Ahmad Google mengamalkan dasar pilih kasih yang melampau-lampau. nampak jerr amoi lengloi terus dia kasi! huff tak buleh jadik ni kena repot kat Jabatan Pencegah Rasuah lepas ni. siap ah ko Encik Ahmad Google!


oh, oh..sebelum tu meh meh kita baca surah ni, suka untuk saya ingatkan disini, sesapa yang berkeinginan nak melupakan seseorang yang istimewa dalam hidop dia, sangat-sangat la di nasihatkan untuk mengamalkan doa ni. doa ni ada step tau. ha korang buleh baca seniri kat bawah ni.


amalkan baca ayat 39 surah ar r'ad
(sambil tangan pegang kepala atau dada (hati) , lepas baca buang kan jauh2)






yang bermaksud:
Allah menghapuskan apa jua yang dikehendakiNya dan Ia juga menetapkan apa jua yang dikehendakiNya. Dan (ingatlah) pada sisiNya ada "Ibu segala suratan".


tenks a alot Cik AkuTakBusuk yang tak suka makan ayam (betol ke, tak busuk ntah? keh keh keh) . credit jugak dekat blueCITY sebab doa ni di amek dari belog beliau yang sangat kaya dengan informasi Islam. sila lah berkunjug ke sana.


NotaKaki : aku rasa bukan aku je kot yang nak doa ni, tak salah aku ramai lagi yang nak.
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

1 comment:

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik