Wednesday, March 23, 2011

Aku memang dengki sangat-sangat ngan KBU ni.





sumpah aku memang dengki!


tak tau pasai pa rasa macam nak pi letupkan ja venue untuk gath KBU kali ni. biaq semua pon tak payah nak attend gath tu. kalau la tindakkan membeli bom tu legal kat Malaysia ni, mau la jugak angkut buang 2kati habuan nak main letup-letup hari tu.


semalam ada la jugak aku survey kat KBU sapa yang tak pi. bukan pa..aku dengki la jugak (aku memang suka dengki) depa pakat dok ghairah sembang pasai gath Sabtu ni..yang aku dok terkelip-kelip baca post depa..rasa panas semacam ja..tak buleh jadi kot, tu yang tanya sapa yang takpi..ghupenyee(perok la pulok) ada jugak yang tak pi...oh senaseb sungguh mereka iteww dengan saya yang suka mendengki ini.


sejam dua jugak la dok pom-pang-pom-pang dalam grup semalam..sampai ada pulak yang suggest nak buath gath untuk mereka-meraka yang tak dapat join kali ni, yang nak naik cruise pusing Pulau Pangkor, Pulau Tioman, Pulau Sapi..and back to Pulau Pinang pon ada jugak..tapi malangnya..terlalu demanding pulak la kan..nak naik cruise segala..unless kalau ada orang support boleh la kan...tunggu aku support gamaknya tua dulu la ampa..baru boleh kot merasa ke-support-an dari aku. ok perosak bahasa sudah tiba.


ok..takpa la nak buat macam mana kan tak boleh join kali ni tak dak rezeki kot. walaumacam manapon mai aku nak bagi info kaw-kaw kat ampa naaa..gath KBU kali ni agak unik sikit sebab ada ANAK-ANAK YATIM dari Rumah Sinaran Kasih akan join. personally la kan..aku rasa interesting gilaaaaa aaaa benda ni. ya ah..dalam banyak-banyak gath, jarang ada orang buat benda-benda macam ni kan. selalunya kalau sebut pasai gath aja..mesti benda-benda tipikal macam main boling, makan-makan, berkenal-kenalan..makan-makan lagi sekali..balik-balik tu ja yang depa dok selalu buat pon.


tapi KBU agak lain ann ada siap ada anak-anak yatim join lagi. ni la yang orang dok kata..berhibur sambil beramal..dalam-dalam dok seronok-seronok pon masih jugak ingat kat depa-depa yang kurang kan..thumbs up la sapa yang bagi idea ni. those yang free hari tu please join this gath ok..show your support..bukan selalu nak buat benda-benda lagu ni..kalau dah pi nanti tolong la jangan tangkap gambaq banyak-banyak kalau boleh jangan upload pon..bukan apa..nanti aku dengki lagi!!!!huwaaaa...t______________t

 

well, sebagai orang yang sangat dengki memang aku rasa dengki sangat-sangat ngan depa yang join benda ni. aku ponnnnn teringin nak pi juga sebenarnya..tapi disebabkan ada meeting hari tu..terpaksa la melupakan niat murni lagi tulus suci aku tu. acctually aku ni bukan la pendengki sangat kan kan kan.?....so, those yang tak boleh nak join gath on that day tu pasai apa eh? mai la share story ngan aku...mai..mai..mai..


Click on that banner untuk ke link yang sepatotnya.



NotaKakiErin : agak-agak ann kalau aku pakai BOMB POP nak letupkan venue gath tu ok tak?






TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

10 comments:

meaw said...

alaaaaaa,erin...namau la begitu,t free kita meet okay :)

LaDy_aFieFa said...

erin....dengki kn ngan depa huhu
fifa mai n follow nih..:)

nora amila ghazali said...

JANGAN LETUPKAN KASIHANI LAH KAMI YANG MAU JUMPA2...
hehehehe.. tak per next time na..

@mel said...

insyaAllah ni baru permulaan ja...

kalu murah rezki raya ni @ raya hj thn ni ada event besar2an KBU.. hopefully dapat joint yg tu la...
papa khai tgh work out sponsor nih...
insyaAllah klu ada rezki nnti kita jumpa...

hadiee said...

haha. dengkinya

Erin Azizan said...

@onie
dengki ok. nak jumpak ampa semu jugak!!

Erin Azizan said...

@afifa
dengki gilaaa ann dengan depa..hari2 dok buat org panas

Erin Azizan said...

@nora
kalau la boleh letupkan..kira kesian la tu sbb tu erin nk pkai bomb pop jaa

Erin Azizan said...

@papaKhai
woah..terbaik la papa.. ada sponsor sedap ah sikit..time tu mesti/harus kena join jugak2 la

Erin Azizan said...

@hadiee
saya memang dengki..