Wednesday, March 23, 2011

Saya perlukan 48jam untuk satu hari.

PELIK,


tersangatlah pelik. aku tak paham kenapa sekarang aku rasa setiap hari macam dikejar sesuatu. bukan hantu atau jembalang, tapi masa yang menuntut untuk dipertimbang.


wah sudah pandai bermadah pulak sekarang ni ye. sumpah aku cakap yang sekarang ni aku sangat-sangat memerlukan masa yang panjang untuk satu hari. 24jam satu hari memang sangat-sangat tak cukup. banyak yang patot aku setelkan dalam masa 24jam tu. celik aja bijik mata dari pukul 6pagi maka segala pergerakkan body dah di-set untuk menyiapkan semua kerja non-stop. waktu rehat cuma ada masa nak tidoq ja. tu pon selalu sangat tidoq lewat. pukul 1 baru la boleh nak rest. 5jam untuk rehat...agak tak cukup sebenarnya. bagi aku la.


kadang aku terpikir, munkin Tuhan mahu aku lebih menghargai waktu agaknya. apapon jugak, aku tak pernah menyesal dengan apa yang aku pilih. ini yang aku mahu, jadi aku patot terima semua benda. yang penting lakukan kerja dengan penuh tanggungjawab dan ikhlas.




semoga ALLAH akan sentiasa mempermudahkan segala urusan aku.



NotaKakiErin : sangat tension..perlukan "sumthing" untuk lepas tension.
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: