Saturday, April 9, 2011

Video Aksi Ikan Yang Sangat Terlampau.

[GAMBAR] sekadar hiasan.


PERHATIAN : video yang bakal saya kongsikongsikonsini kan sebentar lagi agak keterlaluan jadi diharap para-para ibu mengandung, atau bakal dimengandungkan, penghidap migrain dan selsema burung gagak dinasihatkan supaya tidak menonton siaran video ini secara bersendirian. err jangan cakap saya tak wooorning okeh..






amacam dah puas tengok? kalau terasa nak rewind sekali lagi sila la..di alu-alukan.



acctually aku terserempak ngan video ni beberapa hari yang lepas kat wall member aku. cemana boleh gatal tangan nak play pon aku taktau. masa tu aku ingat kan mangsa yang mati lemas ni mangsa biasa, time tu aku tak baca tajuk pon terus je play, sekali part yang akhir tu memang betul-betul berjaya buat aku muntah sampai keluar air mata kot. seksa oucchh..


serius sampai sekarang aku dok terbayang-bayang lagi cemana ikan tu boleh keluar macam tu punya banyak dalam badan orang tu. kalau aku yang tengok thru video pon dah cukup ngeri macam mana la orang yang tengok secara real tu eh?


so, lepas ni tak tau lagi la berapa tahun pulak aku tak makan ikan. ingat tak masa kes Tsunami 2003 dulu tu? berapa tahun aku tak makan ikan sebab depa dok kata ada orang jumpa jari orang lah dalam ikan, jumpa cincin la, kepala orang la..blablablabla...macam-macam versi la. kali ni pasal video ni pulak..cisss memang aku kena jadi vegetarian terus la kot pasni...


okeh bai!
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

2 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

GK muntah lepas tgk video ni...

Qamarul said...

ekkkk saye tak brani tgk...