Monday, May 16, 2011

Saya Menghitung Hari.


Sedar tak sedar sekarang dah setengah bulan pon kita di bulan MEI yang indah ni. yesss hari-hari yang aku lalui sekarang sangat indah, tak ada kata yang dapat aku aku terjemahkan by words untuk menggambarkan betapa aku melalui hidop yang sangat best. Tuhan semamangnya Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. tak pernah dia hadirkan kesedihan yang berkekalan buat aku. terima kasih ALLAH atas nikmat ini.




hampir setahun kisah sedih itu berlalu dan sekarang aku dah betul-betul bangkit. kuat dari segi mental dan hati aku dah betul-betul cekal untuk terima kisah setahun yang lalu. Syukur!



nampaknya jugak bulan 6 dah semakin dekat. seriously cakap la aku memang nervous tahap gajah dah ni, padahal orang lain yang patot nervous rilex ja siap buleh pusing satu Malaysia dalam weekend ni lagi aku sebok round Pendang, dia dah siap sampai Johor kot..grrrrr geram tau!


Bulan 6..aku taktau nak describe macam mana..macam mana nak face bulan 6...boleh tak kita skip tak yah ada bulan 6 teruss ke bulan 7. boleh tak? boleh tak..bolehh takkkkk??? hah meroyan dah..eh eh tak la, tak meroyan ok..cuma nervous jerp. not so sure la macam mana aku kan bila dah sampai tarikh tu dan dia betol-betol dah fly...wuwuwuwu mesti sedih..mesti nangesss..mesti teringat mekdi selalu..mesti tanak jengah TGV dah pasni..err GCS terkecuali...mesti dah tak lepak kat Route69..mesti dah tak pusing-pusing uptown mesti tak boleh..blablablablabla....mesti punya la!


well to tell the truth masa aku tau yang dia dapat offer untuk 'keluar' aku dah macam speechless gilaaaa sumpah tak sangka. masa zaman kawan tu dok study aku pulun la dok berapi bagi semangat kalau dapat offer keluar lagi (before ni dah penah dapat offer further luar dan mereka menolak atas sebab alasan belom ready) lepas ni MUST grab it. dan ternyata dia memang ditakdirkan untuk keluar jugak akhirnya! perghhh...imma bit sad about it, tapi takpa it is for his own good jugak kan. untuk hidop dia. aku akan senantiasa mendoakan yang terrrrbaik buat dia yeahhh gambatae!


so untuk hidop aku pulak..akan diteruskan seperti biasa. lepas beberapa bulan ni aku dah tekad akan sambung study balik. bukan dah bosan keja..cuma aku rindu sangat nak jadi student balik. asyik aku ja yang dok membebel..lenguh mulut tau. tak kesah la apa yang ada aku bedal saja, yang penting study! walaupon plan asal agak sedikit berubah tapi takpa..kita stick jugak la pasal sambung study tu..yang lain-lain kita hold dulu. kalau tak sempat buat untuk beberapa tahun ni..kita tunda lepas 5tahun ok..hahaha gila-bapak-selfish nak jugak orang ikot plan aku tu.


okeh la malas mengarut panjang-panjang dah. orang yang pusing Malaysia tu pon dah selamat sampai rumah. so saya pon sudah mahu tidurr dah sekrang. baiklah saya tahu entry ini agak ngade-ngade-gedik sikit yerr..so maaflah kalau ada yang dah baca..errr....kbai!
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

4 comments:

Muslimah Optimis said...

ehem..ehem..sayang mr BMW tu banyak mana ek???

Erin Azizan said...

ehem ehem..sayang sesema makhluk haa taktau nak kira la banyak mana..sama ja semua

ifarizatul said...

hehehe.. sayang sgt2 la tu kan..

♥yaya budak suka embun♥ said...

huyyooohhhhh...hahahaha...sayang sapa la tuuuu

NEW ENTRY :TIADA YANG KEDUA