Thursday, September 29, 2011

Isi Tak Seiring Dengan Gambar.

pagi tadi lepas ja subuh aku dah rasa macam ada ketidakseimbangan kat aku.  OK batuk aku pon dah melarat-larat dah 2 minggu kot macam ni. kadang-kadang aku rasa tak teruk sangat batuk tu kadang-kadang bila dah start batuk sampai nak termuntah-muntah aku dibuatnya....eyerrkkk! sepanjang 2minggu ni baru 2kali aku telan ubat batuk. tu pon sebab aku dah rasa kronik sangat ...OK fakta yang sebenarnya aku tak suka makan ubat..dan paling penting ubat batuk pernah bagi sejarah hitam aku...demi untuk melupakan sejarah hitam tu..terpaksa la kau ngelak dari telan ubat batuk....boleh camtu?



petang tadi jugak lepas bangun dari tido, aku dapat text dari Mikro Kokus. ajak lepak katanya. time tu dia dah ada atas ferry baru balik keja. dengan muka yang agak selebet dan mamai aku cepat-cepat siap. lagipon dah lama tak tak jumpa Mikro ni. last time jumpa pon masa Kak Shida and The Gang buat rombongan beraya sebelah Penang. almost 2hours jugak la kita lepak Subaidah yang dekat rumah aku tuh. macam-macam cita keluar. apa yang jadi kat Mikro sepanjang kehilangan beliau selama ni dah terjawab. apa yang boleh aku simpulkan kat sini...Mikro Kokus masih Mikro yang tak berapa nak mikro dan Kokus yang memang kokus macam dulu =). Syukur!


































sebenarnya gambar-gambar kat atas ni dah lama amek..memula nk letak gambar Mikro jaa lepas tu rasa macam tak post lagi gambar-gambar ni semua so dengan segala kesenangan yang ada aku upload ja la gambar-gambar ni..that's why la entry kali ni tajuknya Isi Tak Seiring Dengan Gambar kes kes kes.....





TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

4 comments:

cintatulip said...

jeles! -__-"

Putera Helmei said...

jeles la.. dh la fb ke mana.. sob3x..

KiTa hAnYaLaH sEoRaNg HaMbA yAnG HiNa... said...

suka gila tajuk dan entry neh.. ingatkan dia nak buat huraian apa la.. sebab ramai yang letak gambo sekeping then huraian isi lain bebeno dengan gambar..hehe

mikro_kokus said...

erkkk!! teruk bebenor muka mikro... :)