Tuesday, November 1, 2011

I Gave My Love To Erin.

selalunya nama pompuan sering dijadikan tajuk atau lirik dalam lagu-lagu melayu atau internasionale. sadarkah anda nama yang berunsurkan ke-Maria-an selalu ja mendapat sentuhan komposer-komposer terkenal dan jugak kurang terkenal..nama Maria itu sendiri sangat internasionale.



so disebabkan iteww lah jugak aku dengan gigihnya mengugelkan diri carik kot-kot la ada nama aku diabadikan dalam mana-mana lagu. dan hasil pencarian aku iteww telah menemukan aku dengan sebentuk lagu engrish ini...nak dengar kalu, sila play naa.





dah dengar? bestt takk? keh keh keh...walaupon tak semegeh lagu Ave Maria...tapi lagu ni tetap berjaya membuatkan hidung aku kembang kempis untuk 30 saat pertama....hak hak hak kau ade?



aku selalu berangan nanti kalau dah cinta baru, aku nak encik cinta buat satu lagu jiwang tahap 24karat menggunakan title nama aku. buleh aku buat ringtone henpon terus..perghhh seronot tewww!



Nama saya Erin, sedang mencari bakal suami untuk masa depan. sudi jadi suami saya? keh keh keh...





NotaKakiErin : psstt gambar cun sebab edit okeh. kata nak cari jodoh kena ah letak gambar cun-cun *dang!!



TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

4 comments:

cintatulip said...

cute! nampak seksi.. hehe

mikro_kokus said...

wit wit...... nk ngorat.... :P

Erin Azizan said...

@ cintatulip

sexy tang mana pulak dah..haha

Erin Azizan said...

@mikro_kokus

ngorat jeww? org nak cari bakal suami wehhh haha