Thursday, November 3, 2011

Pre-Raya Haji Shooting!

hammbooiii kemain tau tajuk. memang lapar nak makan penampar hempatpuluhratusribu tan kot!


shoot la sangat. shoot bajet aja pon.













btw ini gambar masa hari raya aidilfitri yang pertama tahun ni. rajen pulak kan aku nak shoot shoot pre-Raya Haji kan..ah takda maknanya. baju raya pon aku tak siap ni kan pulak nak shoot lain kali ajer lah. kat ats ni semua cousin aku. actually ada ramai lagi tapi masing-masing tak sempat nak jumpa raya kali ni. ye la makin lama makin ramai yang dah berfamily sendiri so yang ada ni pon just kami-kami je la yang belom berfamily sendiri.



kami dah rapat sejak dari kecik lagi. yang aku tau, celik ajerr bijik mata aku kat dunia ni tengok-tengok dorang dah ada sekali ngan aku. so mungkin sebab tu la kami rapat sampai sekarang. otak pon lebih kurang jugak semua. eh japp...aku raser  most of cousin aku semua perangai senget cam hakuu kot. masing-masing kalau bercakap tak payah pasang speaker dewan..memang kalau orang tuu duduk sebatu pon boleh dengar suara kami..kah kah kah...now baru aku sedar yang kami ni memeiliki gen suka cakap banyak ngan memiliki pitch suara yang agak tinggi!



haaa lagi satu, kami ni jugak memiliki gen perasan-suara-sedap-tak-sedar-diri yang agak ketara. kalau tak caya try ah lepak ngan kami..kompem kami heret kau semua masuk karok..beradu suara. sedap tak sedap belakang kira! jom???



last but not least, budak yang kat bawah ni sedang diasuh untuk menjadi diva seperti kami...







amacam ada gaya diva-diva terunggul tak? eh...terunggul ke tunggul? 
ok dah.





TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

3 comments:

cintatulip said...

hensemnya spupu ampa.. nk nowat leh dak? haha

ena meina said...

slmt ari raya aidiladha : )

nurdani said...

tak nampak shoutbox kat mana.plus,line sangat slow.erm maaf eh komen kat sini. saya dah tak ambil tempahan