Tuesday, December 29, 2009

keSENGALAN dan keGEMBIRAAN

yeah i'm back....pada sesapa yg tak tahukan
masa last entry aku ritu, satu kejadian malang telah menimpa
diriku yang yang tidak bersalah ini..mana taknya broadband aku tetiba
menghilangkan diri. waduh kaget jugak aku tym tu..sampai la
keesokkan arynya disebabkan ketensenan melampau aku decide tok
terminate line tu. tindakkan yg pada mulanya cm bijak padahal sengal je at last..

pastu pepagi ahad yang indah, dikala aku maseh menutuo mata
melayari mimpi indah, aku dikejutkan dengan kemunculan mak aku dimuka pintu
sambil memegang broadbandku..masa tu aku nampak mak aku udah macam superhero
yang tah dari mana muncul dgn secara tiba-tiba ala2 nak menyelamatkan dunia gitu..ahaha..tapi mungkin jugak time tu aku tengah mamai kot!!!



walaumacamanapon time kaseh daun keladi la kat mak aku yang da jadi superhero pada pagi tersebut ea...
hampir seminggu belalu macam-macam dah jadi
ada hepi, tak kurang jugak ada benda yang memeningkan kepala aku..
aku harap sangat sume masalah tersebut cepat-cepat la blah dlm idop aku
sbb kekadang aku rasa cam xbleh nak handle dah..walaupon akhirnya masalah tu
setel gak..tapi bajet la..law buleh aku nak idop secara simple and sempoi jer
malas nk mengkomlicatedkan keadaan..tapi mcm mana ea?leh ka idop without prob...??



TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: