Monday, December 21, 2009

no feeling!

hari ni da 21 dec..maknanya xsampai beberapa hari jer lagi aku da nak berangkat pegi arau balik..supposed aku hepi but then..hah tah la susah nak cakap.
xde perasaan pon sebenarnya. kalau dulu mungkin ade gak perasaan excited tapi skarang dah xde pon..mcm da terbang jer.

ape yang aku tol2 harap semangat aku nak smbung study tak lenyap jugak la
sedeh sebenarnye..tapi bak kata lagu siti sarah tu..ku teruskan jua.

sedeh??sebab ape ek??..mestilah sebab terpaksa berjauhan dgn gang2 aku yang hampir kesemuanya dpt further kat shah alam..aku jer terconggok kat arau sorang2..dalam hati aku xde ke tempat len depa nak campak kan aku??da tiga tahun kot aku kat arau before ni..heheh bukan kufur nikmat tapi..sedikit xbape puas ati la disitu.

walaucemanapon aku sahut cabaran nih..aku pegi jugak la walaupon terpaksa survive sorg2 aku da xpeduli yang penting aku study! pasni aku la desicion maker,aku la rider..mebi da sampai masa tok aku idop seniry without my beb..aku harap sngt sume akan berjalan lancar dan aku pon dapat grad skli agi!hikhik..

arauuuuuu...here i come!!!!!
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: