Thursday, December 3, 2009

pertama BUKAN pertama



mukadimah diutus membuka bicara,
salam dihulur sebagai tanda,
mengenal diri empunya cerita,
bersamalah kita berkongsi rasa.

fullamak..bermadah bicara pulak kita kali ye..sebenarnya ni adalah blog kedua aku.
Bukan nak mempoyokan diri atau apa tetapi disebabkan blog yang sebelum ni mengalami sedikit masalah teknikal yang melibatkan beberapa perubahan yang memerlukan kerja-kerja perselengaraan dijalankan dengan terperinci.
Jadi untuk mengelakkan sebarang kesulitan aku pon membuat la blog baru dengan harapan blog ni tidak akan menerima nasib yang sama seperti blog terdahulu..

Blog ni aku dedikasikan khas buat diri aku sendiri. Tapi kepada sesiapa yang berminat nak berkongsi idea atau apa saje benda yang best aku memang mengalu-alukan
bak kata omputeh "SHARING IS CARING

So rajin-rajinkanlah jari korang sume untuk follow blog aku ni ye.
chiaauuu!

TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: