Monday, July 4, 2011

555 Itu Number Bertuah Saya.

ok entry ringkas untuk malam ni yerr...err maksud aku pagi ni la sebab now dah pukul 12.10 menit pagi pon. tadi bukak-bukak ja dashbord dapat komen dari sorang blogger comel ni tinggalkan link blog dia ada entry penghargaan katanya. aku pon apa lagi terjah la terusss dengan tahap keterujaan yang terlampau tinggi hampir nak pecah jantung aku tadi..dok pikir gaks apakebenda la yang dia nak hargai aku tu kan...


rupa-rupanya......




aku dah jadi follower blogger tu yang ke 555 la...what a nice number! serius kot aku tak  sedar langsung pasal ni. tapi kira ok la tu kan..pemilik belog http://soliciousstorynory.blogspot.com/ sudi gak nak buat entry penghargaan ni..terharu gak weh. 


so cik gadis  terima kesh banyak-banyak yerr untuk entry penghargaan itu. saya harapkan awak jugak akan terusssss sukses dalam arena blogging!


salam perkenalan sekali lagi.


TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

1 comment:

SoLy SoLicious said...

semoge same2 sukses.... ^____^