Wednesday, July 6, 2011

Aku Kan Abang!

hari ni aku puasa. entah macam mana tetiba timbul mood nak raya pulak. memang sakit otak sikit aku ni. bulan posa pon tak datang lagi, aku dah sebok nak raya! sementara nak tunggu bukak posa tu, aku on je la youtube dulu, dari satu klip iklan raya yang lepas sampai la ke satu klip yang betul-betul buat aku teringat balik zaman kanak-kanak aku....


nak tengok klipnya??okeh meh tekan video kat bawah ni;




mesti kau semua pon penah tengok iklan ni kan masa kat tibi dulu? hee iklan ni memang iklan peberet aku dulu. bila aku tengok ja mesti aku nak gelak tahap over. padahal iklan ni takda la lawak tahap JOHAN buat lawak pon kan...oh lupa pulak aku memang over untuk semua benda pon!


video kat atas ni selalu buat aku teringatkan abang aku. well dia memang jahat. sumtimes jahatnya tu tahap gila-gila wooh! sampaikan aku ngan dia memang tak leh nampak muka ah. aku tak suka gila kat dia time tu. tapi lama mana sangat la tak suka tu kan kot mana pon mesti sayang jugak, gila kau sedara sendiri nak benci??


aku tak heran sangat la kalau dia jahat ngan aku pon sebab aku ada lagi sorang abang, yang memang tak agresif sangat la macam abang yang first ni. dia selalu baik ngan aku. selalu kowtim baikkk punya ngan aku compared ngan abang first..aku rasa abang first macam jin sebab suka seksa orang. paling tak suka bila dia pulas tangan aku sampai belakang..tarik kaki aku heret keliling rumah..bergadoh tak kira masa ngan aku..heh benci gila!


tapi sekarang benda-benda macam tu la yang buat aku tersenyum balik bila teringatkan zaman kanak-kanak aku dulu. di sebalik perwatakkan dia yang aggresif tu, dia sebenarnya memikul tanggungjawab seorang abang yang baik. dia jalankan tugasnya amek aku kat sekolah tadika tiap-tiap petang. walaupon dia bukan abang sebenar tapi aku sentiasa anggap dia macam abang aku sendiri.


okok ada dua orang abang disitu yerr..abang yang first tu haa yang paling besooor diantara yang lain. dan aku mesti la yang paling adik kat situ...miahahaha.



kalau tanya aku pasal gambar ni memang aku tak ingat papa la jawabnya. yang kat dalam gambar ni semua cousins aku. dorang cakap aku masa kecik-kecik dulu kuat menangis..hehehe suara tu memang nak high pitch je kan..mujur la ada gaks gambar-gambar macam buleh jugak aku mengulit kenangan sensorang...soobbss!


untuk abang-abang yang pernah menjadi abang saya..terima kaseh sangat-sangat yerr..rindu wook abang-abangku sekelian!





TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

9 comments:

SoLy SoLicious said...

waahh...suwiiittnye adik...msti abg terharu nnt

juicy X said...

ada abang mmg sgt best!!!!!!!

LK said...

=_=' tetiba nak ade abang.. xsuka la..aku anak 1st so pape mesti aku yg kena dulu.. aishhh.T________T

Qamaruls said...

akak! adik lum lahir lagi kan time nie??

mrs.asrafovic said...

ade abg lg best dr ade kakak..

btul ke?? mcm betul sbb abg2 ku sumer best2 blake..

untung ade abg kn..:)
tp klau part kne buli..wahhhh..
sgt x besstt...:D

MiZi said...

fuuuhhhh seb bek mizi x da abang... sebab... mizi la abang... hahaha nanti mesti adik2 pun buat post camni


Menarik : Entry Buat Evo

AreMir aLiaS said...

sweeeettttt

salwaismail said...

lawanya blog ni!^^
:D
http://salwaismail.blogspot.com

zezolla_atin said...

tuuddiiaaa . ni blog dia . dia apa yang dok buli abg dia .ahaha . tolong buat tangan like like like like like untuk saya bagi blog nih . hehe