Thursday, November 10, 2011

Tentang Bulan.

hari ni bulan cantik sangat. too bad. aku tak da kemera 'besar' yang dapat capture bulan dari angle yang chun.






dari kecik lagi aku suka sangat tengok bulan. dari keck lagi memang dah jadi sifat aku nak tengok bulan sorang-sorang lepas tu berangan macam-macam sampai la dah tua bangka macam sekarang...one thing yang aku ingat sampai sekarang ialah dulu masa keck-kecik aku selalu pikiaq yang bulan tuh suka kejar aku. everytime aku jalan, aku tengok bulan mesti nak ikot aku..bila aku lari, makin laju pulak dia kejar..bila aku berhenti dia pon berhenti sampai satu time tu aku tanya mak aku kenapa bulan ikot aku? jawapannya.....hahaha tak challenging la kalau aku bagitau kenapa..it's a secret between me and my mum...syhhh!




sekarang pon aku suka sangat tengok bulan...walaupon aku dah sedia maklum permukaan bulan tu macam mana tapi still aku rasa bulan tu sangat gorgeous bila sampai wakti bulan penuh. i wish that satu masa nanti bila bulan penuh aku dapat berbaring atas rumput yang luas yang dapat view bulan sampai la bulan tu hilang sendiri...
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

1 comment:

emy|farid said...

hahaha nak tau secret plssssss