Monday, August 8, 2011

Blogger IC Dah Siap...Xie Xie Ni Mar!




yahuuuuuu aku dah dapat blogger ic yang super kawaii ni dah lama beberapa hari yang lepas kalau tak silap. disebabkan sekarang ni masa aku sangatlah super duper busy terlampau-lampau maka terpaksa la aku hold kan sekejap pasal entry blogger ic ni.


by the way nak ucapkan lah jugak setinggi penghargaan buat mereka-mereka yang terlibat dalam pembikinan blogger ic ni...errr actually mereka-meraka tu merujuk kepada Mar sorang ja sebab beliau sorang ja yang membuat blogger ic ni ngan penuh kreatif, inovatif serta dinamis...ah sudah..punoh karangan bahasa melayu aku kat sini!


so those yang macam teringin nak menjadi owner kepada blogger ic ni diharap tidak terlalu eager nak benda ni sebab baru-baru ni Mar dah menghentikan pengeluaran blogger ic ni..atas sebab apa kurang pasti..mungkin Mar nak benda ni menjadi satu stuff yang sangat eksklusif dan hanya boleh dimiliki oleh orang-orang yang bertuah seperti saya ja kot...tetttt!



tapi anda jangan bersedih dulu...anda tak perlu gusar atau gundah kerana Mar bakal menawarkan satu stuff yang agak best jugak la. terhad kepada 32 pengeluaran saja dan yang paling best tiada charge tersembunyi dikenakan. mana tau anda salah sorang dari pemilik stuff terbabit kan...so apalagi cepat-cepat la tekan SINI untuk sebarang update pasal stuff terbaru dari Mar.


sekian, wabillah hi taufik wahidayah...wasalamualaikum!






TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

6 comments:

H.J said...

iye ke warga blogger malaysia ni.nampak muka macam tak je

My Name is Mar said...

Ho-ho-ho..
Thanx for the BACKLINK!

Musicbrilliant.com

mR.bUnY said...

uyoo..smpai cmtu ye..bak satu..nk gak..hehe

Akulah Pak Lan said...

nak jadi blogger pun kena ada IC no...

Aku By Pojie said...

Tq, coment my blog..

nanti bg alamat kat Fb saya or Twitter saya...

Nak send kad raya..

Kad entry raya tu ada link FB n Twitter saya

zezolla_atin said...

perrghhh . kami ni PATI la kan tadak ic . sob sob sob T.T . hehe