Friday, August 19, 2011

Go And Get A LIFE =)

emotionally retarded!



seriusly cakap aku tak suka tempat aku diambil alih oleh orang lain..esspecially those person yang aku tak berapa nak kenai..tapi buat-buat macam dah kenai lama...well come on la..takan sampai macam tu punya kurang kasih sayang sampai nak caras tempat orang kot? memang loser!


baru beberapa hari kenai dah over terlampau-lampau. sumtimes bila pikir-pikir balik...sumpah aku menyesal dengan semua ni. dulu aku memang salute la kat orang-orang macam ni sebab lemah lembut..bila bercakap pon sumpah gigi lebih lembut dari lidah..now it's over. dari rasa salute..aku dah mula rasa annoying dengan semua ni.


dan yang paling tak paham..dalam banyak-banyak orang kenapa mesti perlu dia sasarkan tempat aku? memang aku rasa tercabar ok. bukan sebab aku cuak ka apa cuma aku agak terkilan ngan tak puas hati ja.  aku tau dia cuba nak masuk dalam komuniti aku..kawan-kawan aku..semua la...why? jangan pikir senang-senang kau boleh rampas tempat aku..dan jangan mimpi pon kau nak jadi one of them.


so kepada dia yang nakkkk sangat caras tempat orang tu kan...aku harap bawak-bawak la sedar diri yek. sorry to say aku memang tak suka kat kau dah =)



TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

8 comments:

ArulchelseA said...

ada org nak ambik kawasan ni..bahaya ni...jg2..kih kih kih

cycys said...

mengapa ni ?

cycys said...

mengapa ni ?

tomatokering :) said...

awat ni kak erin ? huk

mikro_kokus said...

errrr...... xkan pasal semalam kot hahaha~

♥yaya budak suka embun♥ said...

uih..marah btoi ni..sabaq2

El Yana said...

yana follow sini

mR.sAm said...

kak long mana nk amek kawasn ni...gila pangkat tul..huhu