Tuesday, August 16, 2011

KALAU AKU JUTAWAN.













Kalau Aku Jutawan....benda yang paling wajib aku beli mestilah seketul pulau persendirian. aku memang minat sangat-sangat kalau  ada orang ajak lepak pulau mana-mana tambah-tambah pulau yang pantai dia bersih..buleh la swimming seround dua. 

lagi satu kalau ada pulau persendirian ni best...agak-agak bila jiwa tengah serabut tu buleh gak lepak kat pulau sendiri. bayangkan...sambil lepak tepi pantai layan bluess angin pulak sepoi-sepoi bahasa..tak kesah la bahasa apa pon..memang layan laaa...

sementara nak tunggu aku jadi jutawan yang entah bila tu aku rasa baik aku lepak pantai bersih ja...walaupon tak la seindah namanya tapi kadang-kadang sedap jugak layan dok pantai sorang-sorang especially bila tengah serabut...berjam-jam masa habes kat tepi pantai tu. tak caya cubalah.....





TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

3 comments:

Freaky said...

beli pulau memang best tuu.. buat rumah dan lepak2 situ. haha idea bernas

ArulchelseA said...

sama impian la..aku pun nak beli pulau jugak..kih kih.. pulau perhentian..

mR.sAm said...

untungla...bleh aku paw ampa..hahha