Monday, June 27, 2011

Detention Itu Indah.

since belog ni dah jadi tempat official aku nak melepaskan tekanan maka aku rasa segala benda pon kalau boleh aku nak sumbat kat sini khas buat tatapan followers ku yang budiman. tak maksud aku buat tatapan staker (s) yang tersayang...





rasa macam nak conteng pasal ketidakpuasan hati sebab aku kena #detention...tapi macam malas la pulak. everytime kena #detention post kat sini..macam takdak tempat lain pulak aku nak tempek kan..anyway #detention kali aku hadapi dengan keadaan yang penuh rileks siap paww beberapa keping note RM dari beliau yang mengenakan hukuman terhadap aku...hohoho!


aku dah lali sangat ngan #detention ni. kadang-kadang memang hypertension jugak aku tapi nak buat cemana dah salah diri sendiri kan tak guna la nak semak-semak otak pikir.. motto aku sekarang hadapi lah #detention anda dengan penuh rasa tawaduk dan insaffff. takbirr!!  aceehhh insaf la sangat. sekejap je tu..besok-besok ni aku buat lagi..kena #detention lagi..macam tu la recyle life aku..interesting kan? harharhar...
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

1 comment:

LK said...

jap jap.. aku konpius la.. ko kena detention nape? apekah yg sebenarnya telah terjadi?