Tuesday, June 14, 2011

Segmen Music Make Me Happy.



untuk segmen ni aku dah di tag oleh kak kiah yang gojes, tapi those yang nak join segmen buleh la tekan kat SINI dulu na.


sebenarnya aku ni harcore ngan lagu-lagu rock kapak kalau suruh aku choose satu untuk masuk dalam segmen ni memang tak dapat la sebab berkemungkinan aku akan letak semua lagu yang aku suka tapi disebabkan depa suh pilih one song ja , aku rasa better aku letak lagu ni



buleh play kalau nak dengar


tajuk lagu kat atas ni Tafakur nyanyian dari kumpulan Zikraa. lagu ni sebenarnya dah lama. seingat aku dari zaman aku sekolah rendah lagi kot. sekarang ni aku suka sangat play lagu ni masa nak tidor..rasa macam damai ja hati.


antara part yang aku suka dalam lagu ni;

Di keheningan malam
Tafakur di kesyahduan
Merindui janji-Mu Tuhan
Bantuan di perjuangan

Kutitiskan air mata
Taubat segala dosa
Moga terangkat penghijab kalbu
Antara kau dan aku



memang terbabow lah...okelah aku malas nak tag orang sesapa yang rasa nak join segmen ni buleh tekan link yang aku provide kat atas,


ok babai!
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

1 comment:

LK said...

eh eh eh dah lama giler cari lagu ni. xsangka kau pun minat.. waaa sehati la pulak..