Wednesday, June 1, 2011

Andang Cintaku Menyala.

wah...rasa berbungga ja jiwa sebab dapat cinta tadi..yapp saya dapat LOVE anda jangan jeles ok. nak kata aku annoying sebab cerita pasal love kat belog?..go ahead. sekarang baru aku tau apesal la banyak orang sukak gilak cerita pasal love kat belog..sebab penangan love tu sendiri dah buleh buat kita gila bayang ok!



LOVE cannot be expressed in words


walau sekecil ini love yang aku dapat tapi ianya cukup bermakna...err aku tak dapat love ni saja. aku dapat love dalam bentuk package. haa macam mana bentuk love dalam bentuk package kan? mesti ampa nak tau...jom let me show you my love dalam betuk package;



yaa iteww adalah toblerone kasih sayang ya tuan-tuan dan puan


nampak tak tali rafia yang berkaler biru tu? dan seutas tali riben berkaler coklat..fungsinya adalah untuk mengikat segala kaseh sayang ada diantara kami berdua dan tentunya love kami takan mudah terputus lepas ni..


oh terima kaseih pada yang memberi love dan toblerone kasih sayang iteww. walau bagaimanapon..ingin saya tekan kan disini bahwasanya love itu datang dalam 3sekembar. satu love sudah ada ditangan saya..lagi dua ketul love tu pandai-pandai la ampa cari jawapannya.


dan kini tibalah masanya untuk saya memperkenalkan si dia yang baik hati pemberi love yang retiss sapa lagi kalau bukan.......................






cik JUSIZA retisss kan....oh love betul dia kat saya!


ada lagi sekeping gambaq nak tunjuk...





ni la jadiknya bila retiss sama retiss mengkagumi antara satu sama lain..nampak tak? siap ada ukiran nama retiss ai kot! jenna ni memang tau suka-suki ja nak buat ai terharu..oh....


dan tak lupa jugak kepada penghantar love yang sudi meng-ngedate bersama saya tadi Incik Mikro Kokus..tanpa beliau tak mungkin saya akan memiliki love jenna jain! maka dengan itu saya bagi henamblasjutaribupoundsterling credit kat Mikro!


okbyesilajelesya!




TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

8 comments:

mikro_kokus said...

Yess nama ada..... lalala~ kalau x dak td, x mo like.... kekeke~

juicy X said...

oke,i gelak sampai nk muntahh dah.thanx sbb suka.benda keik jaaa -.-

Muslimah Optimis said...

nak jugak..nak jugak

tomato said...

wahhhhhh ~ ;D

H Y D E said...

ahak. bestnya.

kiera'sakura said...

sape nak bg ai cekelat lak nie.. hihihi

♥ Nurulz Sabeeha ♥ said...

beeha suke sgt coklat toblerone slalu beli kat 7Eleven.. Sedap..

♥yaya budak suka embun♥ said...

NAMI bagi ka? hahaha

*tetiba :P