Tuesday, June 14, 2011

Saya Tak Pernah Berubah.

assalamualaikum!


mungkin post ni agak sedikit personal..well kalau kau perasan la kan, entry aku yang dulu-dulu banyak aku post pasal life seharian aku ja. aku tak pernah bertekad pon nak share apa-apa info kat belog aku ni ngan kau..tapi dah semakin lama semakin bertambah pulak follower aku..so since dari tu aku cuba kurangkan cerita pasal personal life aku...kadang-kadang ja bila angin aku rasa nak cita aku cita...


tapi tadi lepas chat sekilo dua ngan member rapat tapi jauh -Macek Iqa, baru aku realised balik yang belog aku ni bukan saja strangers yang baca tapi member-member yang nak tau pasal aku pon baca jugak. dulu sebelum aku serius blogging, aku ada tetapkan nak update pasal personal story aku buat tatapan kengkawan yang jauh dimata dekat dijiwa. sebab aku tau dorang semua kalau nak tau pasal aku mesti akan godek belog aku baca entry aku...dan untuk itu aku mintak maaf sangat sebab aku dah lama kan tak update pasal aku. aku banyak merapu ja lately ni...so sorry guys..


aku tau sesapa yang baca ni mesti akan cakap aku ni in real life dah la bajet #retis takan dalam belog pon nak bajet #retis jugak? tak..aku tak pernah nak bajet apa-apa pon. maybe aku tak seglamer kawan-kawan blogger yang lain..in fact ada yang tak kenai aku pon..serius cakap i dun give a damn about it. yang aku tau belog aku ni tempat aku luah apa yang aku rasa. so lepas ni InsyaALLAH aku akan cuba sedaya upaya update entry seperti yang di request oleh Macek Iqa. ya ayat tadi nampak macam tak serasi ja..tapi apadehal la kan..freedom of writing...apa pon bolehlah!


untuk kengkawan yang selalu visit belog aku yang sangat jarang diupdate ni mintak maaf sangat-sangat naa kalau ampa bukak asik ada entry lama ja...dan tak semestinya kalau aku tak mention nama ampa maknanya aku dah makin jauh dari ampa...no..aku tak penah berubah..aku tetap macam dulu...orang yang selalu setia dan sayang-sayang kawan-kawan dia. just nak cakap trust me..aku takan penah berubah. sekali aku cakap sayang selamanya aku akan sayang.


friends are forever

TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

3 comments:

IFA Athirah said...

yg pnting,tulis dari hati :)

wa khairul onggon said...

Stuju ngan komen CIk IFA atas tu hehe.. tu yg pal;ing penting.. tulis dari hati akan meresap ke hati pembaca :)

LK said...

SOBSOBSOB..terharu saya.. keep it up girl. i follow uuuuuuuuuuuuuuuuu..

@Macek Iqa (cheh ade lagi nickname Macek tu..)