Friday, June 24, 2011

Saya Memerlukan Bantuan Dengan Kadar Segera!




sigh!


mulakan hari ni dengan mengeluh secara berpanjangan dan lebih afdal jika dilakukan secara berjemaah ya kawankawan. orang cakap tak baik mengeluh so jangan ikot la eh tabiat kurang enak aku ni. actually hari ni aku rasa frust, stress, bosan semua la cukup lengkap. aku memang akan stress tahap bapok bilak akuk dok sajak-sajak kat rumah tanpak membuat sebarang pekerjaan! eja pon dah macam orang gilak yess aku dah setop keja as a tutor kat tuition center tu.


sekolah?? well aku tak update pon kat ppd pasal status aku. especially kat officer yang arrange kes aku ni. kenapa?? sebab aku rasa macam nak try environment baru pulak. aku tanak la terhad dalam satu-satu bidang ja..i do love teaching very well tapi entah la...maybe aku perlukan environment baru yang kurang stress kot..bahaha blah la..semua benda nak stress aku ni!! dan sekarang aku rasa macam mayat hidop jerp. bosan tahu! apa sangat la yang aku boleh buat selain menghabeskan duet yang bapak aku kasi untuk enjoy....otak aku pon dah berkarat  ni.


serius dah lama aku tak rasa stress macam ni, kali terakhir dulu stress tahap cipan masa aku jobless jugak. ni pon masih perihal yang sama...joblesssssss lagi! kalau la tak disebabkan nak memfurter study, gamaknya aku dah pulun apa cari keja tetap sekarang ni. tolong laaa i really need a job untuk hilangkan kadar stress yang berpanjangan dalam hidop aku. aku dah terpikir nak main redah apa saja job yang aku dapat lepas ni janji buleh hilang stress dan yang penting duet untuk enjoy bertambah weehuuu!


mungkin yang menyebabkan aku streesss sebab aku tak berjumpa orang kot. aku ni dah la pesen yang banyak mulut. kalau sehari tak bermulut-mulut memang migrain la. ni haa dah la tak keja dok kat rumah sorang-sorang pulak tu memang mati akal la aku. patot la seminggu ni aku rasa otak aku dah makin lembab rupanya kurang berpikir kot. pelissssss aku rasa aku dah tahap kritikal dah ni! memang memerlukan bantuan dengan kadar segera kalau tak...hissssss tak tau la!


psstt aku benti jadi tutor ada sebab dowh! Incik BMW argue ngan keputusan aku, it's too late kot sebab aku dah resign baru aku bagitau dia...lalalalala~~








TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

5 comments:

Pakcu Sofi said...

i need help toooo

cintatulip said...

erin dh daftar jobstreet?? try tngok

Ruqaiyah Amanina said...

hai erin.. ari tu ad tnye sy ye.. sal nk wt blockquote tu. sila tgk tuto sy ye :)

Ruqaiyah Amanina said...

ok da tgk tuto sy ye sal blockquote tu :)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

SAMA LA KITA..

-_-"