Thursday, September 22, 2011

It's About Odd.




dear Odd,


saya cuma nak cakap yang saya rindu awak sangat-sangat.
it's been a year since we met..kan? dah lama sangat kan kita tak jumpa. 
saya tahu kadang-kadang saya macam tak fair kat awak sebab tak boleh nak ada sebelah awak bila awak sedih, marah atau happy.



kadang-kadang saya rasa ahh bodohnya saya kenapa la saya tak terima dulu? 
kalau saya terima mungkin sekarang kita dah boleh hidup sama-sama.
kadang-kadang saya harap sangat saya dapat penuhi impian kita..hidup sama-sama walaupon sekejap..tapi sekejap yang sangat bermakna.



bila saya ingat balik pasal Beringin, mesti saya rindu nak balik masa dulu.
walaupon 4 minggu je kita hidop sama-sama (sebenarnya less than that) tapi saya rasa happy gila.
tak sangka kita sekepala. sedangkan sepatutnya kita dah kenal awal dari tu kan..maksud saya masa yang 3 tahun yang sebelum tu.



kelakar bila ingat-ingat balik time kita kenal masa mula-mula.
awak tak suka saya, saya pon tak suka kat awak..3 tahun waste time macam tu jerr.
tapi 4 minggu lepas tu sapa tau kita jadi rapat...kita jadi bff. gila kan?
awak sedar tak itu sebenarnya takdir?



walaupon awak jauh di selatan, saya pulak jauh ke utara tapi saya harap kita akan kekal.
terima kasih Odd sebab selama ni awak tak pernah give up dengan saya.
awak tak putus doakan saya, awak tunggu saya.
walaupon saya tak pasti bila masa tu, tapi saya tetap tunggu dan mengharap. 
saya selalu harapkan ada pengsudahan yang terbaik untuk kita semua.



Odd awak jangan putus harap eh? tunggu saya okay...kalau belom rezeki saya sekarang mungkin lepas-lepas ni kita dapat stay sama-sama. sapa tahu kan?





lots of love,
E.r.i.n







TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

2 comments:

Muslimah Optimis said...

ya takdir Allah kan.. persahabatan tu ibarat kiambang

ArulchelseA said...

sudah suratan...