Wednesday, September 21, 2011

Lelaki Dan Kain Pelekat...Ohsem Sangat ke? Jawapannya Memang Super Ohsemmm Ganda 10 Okeh!!

dulu aku penah confess yang aku memang tak pandai nak pakai kain batik dalam entry ni sebab tak berapa selesa..in fact aku lebih prefer guna jeans..dan aku untuk kesekian kalinya aku mengaku lagi yang sampai sekarang aku masihhh yaa masih tak pandai ikat kain batik...



walaubagaimanapon, aku sangat-sangat tertarik kalau tengok lelaki mengenakan kain pelekat. aku rasa macam comel ja..hell yeah kepada mereka yang berkata kain pelekat hanya untuk orang tua!!



sebenarnya dulu-dulu aku pon tak suka tengok lelaki pakai kain pelekat...rasa serabut jiwa ja aku kalau tengok depa pakai kain..seingat aku semasa waktu pembesaran aku menjadi seorang kanak-kanak remaja dewasa tak pernah sekalipon..aku terserempak member-member lelaki aku pakai kain pelekat. that's why masa first time aku nampak Dinie ngan Syed pakai pelekat masa kat rumah mak angkat kitorang..aku rasa macam berdebar je tengok...hahahaha tak tak aku main-main ja..time tu sumpah aku rasa pelik gilaaaa macam diorang tu buat jenayah pulak. ye la aku dok pikir aaahh dorang ni tak rasa malu ke pakai pelekat depan khalayak ramai..khususnya aku yang pada ketika itewww belom cukup umur?keskeskes..




eh kejap..lately ni rasanya dah berkali-kali jugak aku mentioned nama Dinie kat sini selain dari Wani...okay la okay la...I Mish my Dinie jugak agaknya..



tapi dah lama-lama ni aku pon dah jadi terbiasa tengok lelaki pakai pelekat...nak nak pulak bila aku dah stay kat umah ni lagilah selalu tengok adik aku pakai pelekat..so dari situ la aku rasa betapa ohsemmnya guys yang pakai pelekat ni tambah-tambah bila pakai bawak pegi solat...nampak sopan jewww, ayu gitewww bak kata orang muda-muda menantu pilihan ibu mertua hokehhh!!!!



[PIC] even kalau datuk ni pakai kain pelekat pon..still boleh jadi pilihan ibu-ibu metua okayyyy


chiaooooo!
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

2 comments:

Muslimah Optimis said...

i pon suka tengok lelaki pakai kain pekeat.. hensem wohhh

juicy X said...

pertama kali tgk AR berkain pelikat,sumpah berdebar2!