Sunday, September 25, 2011

Senyum Bila Dilanda Permasalahan.



senyum dalam apa jua keadaan.



aku rasa aku dah buat apa yang patot.
mungkin effort aku tak sebesar mana.
at least aku ada usaha nak mencuba
walaupon tak mendatangkan hasil.


kadang-kadang aku rasa aku yang terhegeh-hegeh.
nak betulkan keadaan segala.
tapi pihak disana hanya memandang sepi.
seolah aku tak pernah wujud dihati.


kali ni aku nekad.
usaha dah dibuat.
repond yang diharap langsung tak dapat.
baik aku takan bertindak lagi.


untuk kamu yang mungkin membaca ini.
aku harap kamu akan sentiasa menjaga diri.
jika pengakhirannya begini.
anggap saja aku tak pernah wujud disisi.


NotaKakiErin: kecewa..terima kasih atas segala yang telah kita lalui bersama teman. Senyum.

TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

1 comment:

Muslimah Optimis said...

hurmm.. untuk siapa entry ni ditujukan..

if ada masalah boleh kongsi dengan KA.. i feel free 4 that

bertabah ok