Thursday, September 22, 2011

Nak Anak Macam Ni Jugak Lah Nanti.

masa tengah skodeng baikkk punya kat youtube tadi..aku tetiba terjumpak satu video ni which is sangat comel rasa macam nak picit-picit jeww budak-budak dalam video tu....terus rasa macam nak ada anak sekarang jugak-jugak *hentak-hentak kaki kat lantai



joooom aku introducekan budak-budak yang cheeky boom boom ni..





bapak comel gila budak-budak ni ikot rentak tarian Bruno Mars ngan dancers yang kat belakang tu...tiba-tiba ja nak jadi kipas-susah-mati Justin & Jeremy lepas ni...oh lupa aku nak bagitau Justin & Jeremy ni adik beradik kembar...ada lagi video dorang kat youtube..tapi aku paling suka yang ni la...so enjoyyyy!
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

2 comments:

cintatulip said...

comeynya!!!! tq 4 sharing ern!

Muslimah Optimis said...

sangat cute la gaya budak2 ni