Saturday, October 22, 2011

Jaga Hati Aku Boleh Tak?

aku seriusly tak paham. dalam banyak-banyak orang kenapa la aku yang dipilih untuk berdepan dengan segala jenis makhluk yang suka nak emo tahap melampau ni.



aku selalu ja tercampak dalam situasi di mana secara tiba-tiba orang nak tarik muka 14 ngan aku, tiba-tiba nak tak nak ja cakap ngan aku dan tiba-tiba macam nak avoid dari aku. kadang-kadang aku terpikir aku kah yang bermasalah sebenarnya? bila aku rujuk orang lain, they said aku ni normal ja..tak penah pulak dalam sejarah aku jadi backstabber kat sapa-sapa pon. so the problem is sapa yang salah sebenarnya nih?




untuk pengetahuan kau, aku dah penat sangat nak melayan kerenah orang emo tak tentu pasal ni. eh pegy meninggal la kau kalau kau pikir kau nak aku sujud mintak ampun dan maaf dari kau atau kau pikir aku akan terus menerus nak pujuk kau dengan kata-kata indah...sedangkan aku sendiri tak tau apa salah aku. aku rasa dah cukup lama kau kenal aku kan. cukup-cukup la tu weh aku dah cuba nak baik kan keadaan tapi kau yang menyombong tak tentu pasal. bajet bagus sangat kan? well dude FYI aku takan mati nyerr kalau takda kau. banyak lagi kot mereka-mereka yang ada yang always support aku. selama ni aku sengsara pon..apa yang kau buat? NOTHING ok...semua aku buat sendiri.



those yang rasa-rasa nak tarik muka 14, 29, 76, atau 89 ngan aku dengan segala hormatnya dipersilakan. dan tolong laaa aku mintak sangat-sangat tak perlu kot kau nak susah susah payah mintak maaf ngan aku lepas kau avoid aku untuk kesalahan yang aku sendiri tak tau. sebab lepas ni aku sendiri pon belom tentu buleh terima kau balik macam dulu  ke tak. ingat weh, kau yang cari pasal. my part dah lepas, kau yang sombong. what goes around, comes around...well sumtimes revenge is sweet you know.....





TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

1 comment:

juicy X said...

selalu kena mcm tu!dem! tp lebih teruk yg jenis bermuka2 dr bermuka 14!