Thursday, October 27, 2011

Melaka, Aku Mencintaimu!

I need a break *gedik baru keja nak break-break pulak!*


Penang To Malacca



serius rasa macam nak buat percutian sendirian berhad ala-ala backpackers gitew. cuti sorang-sorang pon beshh apa. tat kala ini aku dah terbayangkan keindahan negeri Melaka yang superb tuh. aku tak tau kenapa sejak dari pertama kali jejak kaki kat sana yakni sejak dari doblas tahun yang lepas aku selalu rasa Melaka itu satu benda yang sangat indah. and everytime aku sampai kat Melaka keterujaan tu tak pernah hilang. sumpah!



kalau nak diikutkan secara rasionalnya apa la sangat yang ada kat Melaka tu kan...negerinya kecik aja..tapi aku still jugak rasa Melaka tu sangat super da best sampai aku pernah pasang niat bermastautin kat sana. apa yang ada dengan Melaka aku pon tak tau. nak kata tak jemm aku rasa sama naik ja tahap ke-jemm-man nya dengan Penang especially kat kawasan bandar hilir tuh. seriusszz aku tengah cari X-factor yang ada kat Melaka..apesal la aku tertarik sangat-sangat and adore Melaka sampai macam tu sekali.





aku dah dapat imagine betapa cool nya aku sedang menikmati udara kat Dataran Pahlawan tu ditengah-tengah malam...lepak atau baring atas rumput-rumput yang separa botak tuh...perghh nikmat tak terperi siot! err ada satu malam tu aku pernah gak lepak sekali kat sini..teruss aku rasa cam best ja tempat ni..sesuai untuk orang yang suka layan blues macam aku ni.



lepas tu pulak, jalan kaki sorang-sorang pusing bandar tuh..kalau penat naik beca...ahhh seriuss rasa macam tourist gilakkk lah. OKOK now aku dah seksaited. nak kumpul duit..nak cuti pegi Melaka..sorang-sorang. aku taknak ada orang kacau percutian aku nanti...weehuuu!























so can anyone tell me how la ai tak jatuh cinta ngan Melaka ni kan..tengok lah tempat-tempat dia cantik jaa manis mata memandang *ayat macam peliks ghasak lah*






NotaKakiErin : this may sound crazee but i will surely go to Malacca untuk bercuti sorang-sorang jugak! soonnnnnn!
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

4 comments:

aimie amalina said...

ohhh
i'm falling in love wif melaka tooo =]

Erin Azizan said...

@aimie amalina

kan...Melaka syiookk kan...Versih jaa

Cik Kasih said...

cewah..dh brangan tuh.huhu

Kathy Tuah said...

2 tahun study kat melaka dan sememangnya melaka BEST SGT2!