Wednesday, October 26, 2011

Tolong Ubatkan Saya!







ketagihan aku terhadap apa jugak jenis kafien di tahap yang agak kritikal sekarang. dulu aku stick ngan nescafe..memang dihidup aku siang malam diselubungi nescafe ja...tak pekena nasik seminggu perkara biasa dah bagi aku..tapi kalau tak pekena nescafe  satu hari buleh jadi perkara luar biasa kot sasau setengah mati.



aku cuba nak lawan tapi sekejap ja la dapat bertahan pon..last-last aku tewas jugak..mula la merangkak pegi old town pulak sekarang ni..kalau dulu zaman tak bergaji minum kat umah je..sekarang pantang teringat..laju-laju drive carik old town yang berdekatan.



phewww apa nak jadi laaaa...aku rasa annn kadar kafein dalam otak aku dah di tahap saturated dah kot...dah bersatu dengan segala urat-urat, neuron-neuron lantas mengeluarkan cas cas negetive yang mengakibatkan tahap mental sehat aku di separa yang tak berapa nak betul....bapakkk la ayat..kau paham ke??



aku rasa aku ni dah macam perokok tegar. dah tak buleh nak kawal kadar pengambilan kafein. makin aku cuba tinggal makin aku tak boleh lupa...dah macam orang bercinta pulak..sekian!



NotaKakiErin : sejauh mana pon aku masuk old town, tetap aku rasa old town kat lagenda height jugak paling menawan hati..nak nak pulak disitula segalanya bermula...sentimental value ohhh!
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

4 comments:

wanda said...

auuu..kafein ni bahaya lahh~semoga x terlalu taksub.;)

emy|farid said...

kalau kat sini ada old town mmg bli la jugak, tapi xde. sob sob. sama la kita ketagih kafien n nescafe, white coffe bagai. tu yang bdn sy ni naik semacam. dulu stop minum nescafe bdn pun turun cket

Erin Azizan said...

@wanda


dah lama gilak try nak stop, tapi tak leh huhuhu

Erin Azizan said...

@emy|farid


dok kat mana? baik tak payah ada...kalau ada nt makin menjadi ketagihnya