Sunday, September 19, 2010

LALALALA KERJA LA..

hello hello hello!!

saat jari ni terhegeh-hegeh di keyboard lappy, jam dah menunjukkan 12.43 a.m, maksudnya dah menginjak ke hari ahad dah. dan maksudnya jugak tinggal satu hari je lagi cuti pastu hari senin dah mula start kerja. yeshh kerja baru..kerja yang selama ni aku nak sangat buat tapi tak pernah dapat peluang, but now..things change dan aku dapat job tuh. syukur alhamdulillah.

gila senget sampai sekarang aku tak pegy visit lagi skool tuh aku tak dapat nak bayang kat mana tah location skool tuh,nak tanak esok musti kena pegy jugak la, kalau tak hari senin ni lepas lapor diri terhegeh-hegeh pulak aku mencari skool tuh.

a new life and a new beginning for me to forget all memories that always cross on my mind. just now i read emy's status, she miss me! urrghhh once again..sangat rasa ingin menangis tapi kentalkan jugak jiwa. dari mood yang hepi-hepi tadi aku dah jadi macam sayu pulak. sorry if entry aku kebelakangan ni banyak emo sikit besa la aku ni kan complicated. if she reading this, aku nak sangat bagitau dia, yang aku memang selalu rindu nak jadi buddy dia kat swimming pool. jahat gile kan aku, sampai hari ni aku tak pernah tahu sapa buddy emy yang replace tempat aku tuh..sengaja aku tanak tanya pon.

emy, sapa pon buddy emy, i hope u wont forget me..i noe i sangat teruk, tak pandai swim macam emy, but if i get one more chance, promise u i'll be a gud buddy (dlm mimpi je la).

dan seperti selalunya,..mood untuk mengarut pon dah hilang..one thing for sure, aku tak kan hilang lagi pasni.

okeh bai.

TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: