Tuesday, April 12, 2011

Erin Azizan Di Dalam Episod : Maafkan Saya Hakimi!


Dear Hakimi,


apa yang jadi hari tu semua kerana ketidaksabaran saya terhadap awak.
saya tau saya tak sepatotnya buat macam tu kat awak...err tapi benda dah nak jadi apa saya boleh buat kan?


saya ni pon manusia biasa jugak..punya rasa baran yang tinggi. Gunung Everest pon boleh kalah ngan baran saya tahu. saya pon dah banyak bersabar ngan sikap awak ni. tapi hari tu awak betul-betul menguji kesabaran saya. sebab tu saya hangin..naseb baik hangin saya tak kuat sangat kalau tak, awak ngan semua-semua tu pon boleh terpelanting kot.


lepas ni saya promise kay, saya tak buat lagi. saya harap awak terima pemberian saya tu. saya ikhlas tau...saya nak awak jadi yang terbaik dari yang terbaik. saya nampak potensi awak. dan saya yakin awak mesti boleh..errr cuma awak perlu la ubah sikit sikap awak tu yeh. jangan la selalu bagi saya marah-marah awak.


apa awak ingat marah orang ni seronok ke? awak tau tak benda yng paling saya tak suka buat ialah menjerit marah kat orang...penat wooo dah la vokal saya kena di-high-pitch-kan selalu..lama-lama kotak suara saya pon boleh lingkup. kalau lingkup kotak suara saya tu awak nak ganti ke? err...



err saya tau saya salah..hukhukhuk




to Mohd Hakimi,


haa tengok tu rajen nau..boleh jadi prof math nanti..ekekeke



Teacher sorry sangat-sangat kay. Teacher harap lepas ni awak akan terus succes. bukan dalam subject teacher jaa tapi dalam semua subject. yang penting awak jangan bagi teacher naik hangin lagi kay..lalalala...



ikhlas dari Teacher mu,
Erin Azizan.



TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

5 comments:

~nsar~ said...

bajet student hg baca blog hang... wuahaha

iQa said...

hahaha ko pukul die ke macek? ko jgn kang kena saman naya je.. hahaahhaa ko tulis la surat lak bg kat die.. mesti die ingat sampai besar.. hehe :)

Erin Azizan said...

@~nsar~
kalau dia baca kompom nanges paaa akakakaka

Erin Azizan said...

@iqa
ko gile..mana ade aku pukul org dowh..ada la aku buat sumthing yg aku menyesal...errr tapi lepas aku buat menda tu aku tgk dia pon dah berubah..jadi lebih fokus, maybe sbb hadiah aku kot...lallala

errr malas aku nak tulis surat,,kang tak pepasal dituduh cikgu gilakan anak murid pulak....hish

mr E oSk gurL said...

pergh....jap lg dia reply dlm english lak kak erin...pengsan teacher dia ni...huhu=P