Thursday, August 12, 2010

hakkchoommm!!

assalamualaikum dunia..
wat a day la hari ni. Nak tau nape??haa hari ni da masuk seminggu satu hari aku menyandang jawatan kat tempat keja aku tuh and da masuk dua hari kita posa. Keja??haa keja was okay ja tak da la pressure so far ni aku memang tak dak masalah lagi la.
yang tak beshnya da seminggu demam..tadi mak aku da paksa-paksa gi amek ubat takot sok aku sakit lagi teruk.well u noe la aku ni kan a bit stubborn kit, memang payah la nak bangun tadi..sampai abah aku da bunyik suara baru la aku gagahkan diri bangun gi amek ubat huhuhu..
i dun like to eat ubat ok!!
dua ahari lepas lak aku batuk teruk sampai sakit dada, tapi korang caye tak aku tak amek ubat batok pon..heheh puncanya ubat batok takda kat umah..kalo ada da lama pe aku bedall..hehe joking eh...
keyh laa time to rest. da makan ubat of cos la kena tido....nunayteess everybodiii...

TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: