Wednesday, August 11, 2010

jangan ponteng teraweh yerr..


bismillahirrahmanirrahhim.
aku mulakan hari ni dengan lafaz keramat tersebut. dengan harapan semuanya akan bertambah sempurna. tirai syaabaa'n telah pon dilabuhkan bila semua umat Islam pada malam ni mula mengerjakan solat sunat terawikh menandakan ramadhan bulan kemuliaan bakal mengambil alih tempatnya..kesempatan ni aku jgk nak ucapkan selamat menyambut bulan posa kat semua kengkwan, sedara-sedara dan sesapa saja yang wajib berposa disiang hari..ngat yerr kengkawan jagn curik-curik makan siang-siang yerr doca tawblogger-emoticon.blogspot.com lagipon berposa ni kan amalan wajib bagi kita umat islam..tak gitu cik Jah??blogger-emoticon.blogspot.com
okiesh back to my story, sebenarnya aku baru jah sampai umah..yerr bukan balik dari terawih yea..tapi balik dari meronggeng di tengah malam..pergh hajat di hati nak gi makan KFC pas abeh keja tadi sebab ada member ni nak bunjerr..tapi tah cemana lain pulak yang jadi..member yang nak bunjerr tu sesat jalan tak jumpa location KFC yang aku ngan bebudak len tunggu..kami pon pa lagi bila dah tau dia sesat pulun laa cari dia. nak wat lagi best tuh..member aku si Tini (ala dak yang nak bunjerr tu la) henpon dia lak osak..so kitorg mmg tak leh nak reach dia langsung..pastu keadaan cuaca yang hujan renyai-renyai membuatkan aku bertambah laa panas hati..(al maklum laa aku ni memang panas baran sket)..dah la cari Tini tak jumpak..last aku Mira ngan Yana lak terpisah..lagi laa aku bengang..adoii laa dugaan betoii..aku bukan nak apa pon just nak makan KFC jaa tapi dugaan dia punya la berat sungguh..gamaknya ni la balasan orang yang ponteng terawih masa hari first kot noo??blogger-emoticon.blogspot.com hehehe..InsayaAllah pasni sayer akan menunaikan perkara sunat tersebut yerr...
dipendekkan laa dugaan tu yerr tuan-tuan dan puan-puan maka aku pon decide nak makan benda-benda besa jaa kat Bandar Perda..so Mira ngn Yana pon follow jaa aku..mebi dorang takot kot tengok muka aku yang dah jadi Dracula nak telan orang hikhikhik..sori yerr korang...
keyh laa..pape hal pon biler kitaorang ulas lik menda ni, memang tergelak la..dan-dan tu jugak kitaorang ketawa terbahak-bahak...blogger-emoticon.blogspot.comkesukaan...well moral of de story jangan ponteng terawih yerr...haa aku walaupon tengah berangin tadi sempat jugak laa snap gambaq kat kedai makan tersebut..joom usha sket....



ngeee...hahaha senget tol la..last-last kali mira ngan yana lak bunjerr..xper2 nanti turn aku lak eh..next time kita semelih tini kow-kow punyer..

sekian~~
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: