Friday, August 13, 2010

My happy day

Alhamdulillah.....

baru jer lepas berbuka ni..tup-tup da mengahadap lappy mengudatekan blogku yang terchenta ni...
blogger-emoticon.blogspot.comwell hurm kenyang betol makan tadi sampai nak bangun pon rasa malas besa la tuh aktiviti wajib pas makan-makan , sembang lu sat dah agak kol lapan baru la bangun kemas-kemas. hari dapat gak makan bengkang roti yang delicious tuh memang puas haty laa teringat kat Albert, kalo dia ada mesty dok sebut..urmm erin nyaman la...blogger-emoticon.blogspot.com.Hari ni aku rasa lain la..tah la mebi a bit happy..being happy for no reason..pegy keja pon enjoy, balik keja pon tak rasa penat dah macam before ni, masalah pon da tak pikir..so happy-happy je la.

Haa banyak benda interesting jadi rini.. Memula pagi tadi masa time aku kat belakang office, ada la abang ni nama dia Fendi nak gi duplicate kunci, dia tuh da la tak familiar ngan nama aku men tibai pangey darling-darling lak..hahaha hello abang nama sayer Erin laa..not darling-darling..Mrs Choo yang dengaq terus ketawa terbahak-bahak sambil dia la yang betolkan sebutan abang fendi tuh..haiiyaa blogger-emoticon.blogspot.com malu kot aku, kak fienaz pon tersenyum-senyum dah sambil ajak Ah Pin gelakkan aku sekali..haper la kak Fienaz ni...hope pasni Abang Fendi tak salah sebut lagi la nama aku...blogger-emoticon.blogspot.com

Time petang lak lagi la besh, aku kena kol customer yang lambat buat payment depa. Da la nak kol depa tu punya la susah, yang boleh tembus line lak bila aku tanya bila nak buat payment buleh lak dok bagi macm-macam alasan.."saya baru kawen la, duet tak ada lagi.." "saya tak dapat gaji lagi, bulan depan saya bayaq,tolong jangan kuarkan surat finance lagi eh??" "la ni saya tak keja so macam mana saya nak bayaq?"...yerrkkss macam-macam alasan depa...aku bila dengaq pon bleh tergelak guling-guling la...masalahnya tugas aku just kol depa, so mana yang tak mau bayaq tuh apa aku bleh wat??aku pon dak baru kat company tuhblogger-emoticon.blogspot.com ni pon baru ja berjinak-jinak nak handle customer..heyh bleh jadi mental lau sume rakyat Malaysia ni macam depa....ala baru aku teringat, sok aku kena kol lagi depa, banyak weh list yang liat nak bayaq utang ni, adess kalu la Ah Cheng tak busy leh jaa dia yang kol, ni aku lak.macam nak meraung ja...blogger-emoticon.blogspot.comtak suka handle depa tuh........

okesh lupakan hal office ngan customer tuh, ni masalah baru lak timbui, abah aku laa tetiba lak nak sahur kat luar pagi nanti..ayyookk aku keja malas nak bangun gi makan kat luaq pagi-pagi ni..bek aku tidoq ja dari pi makan-makan, tapi mustahil la abah aku nak bagi pengecualian kan..so makna kata aku kena follow depa la...abes suda masa tidur ku....blogger-emoticon.blogspot.comrugi tu....
humm keyh la nak gi mandi-mandi lak...bucuk suda ni..pada sesapa yang tak mandi lagi tu molek la pi mandi cepat yerr sbb anda sudah pasty lebih busuk dari saya yang sentiasa wangi serta harum ni...werkkkkblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com....blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

blogger-emoticon.blogspot.com
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: