Thursday, August 26, 2010

my PROMISE

habes la, mulut dah berjanji so memang kena pegang la. just now sembang-sembang ngan Incik Bff tah macam mana Incik Bff membuat ugutan, if aku lari-lari lagi siap la aku. terima la padah. duuhhh takot kot aku ni dah la unpredictable, if aku langgar promise tuh aku dah buleh agak dah padah yang bakal diterima macam mana.

pastuh satu lagi promise, aku buat ngan Cik Bestie pulak, Cik Bestie selalu worry pasai aku, so aku pon promise la ngan Cik Bestie yang aku takan buat benda-benda giler dah, dia pon dah mengugut aku kot kalau-kalau aku buat giler lagi padah yang diterima tak kurang hebat macam Incik Bff punya. wah-wah dorang berdua ni cam berpakat nak mengenakan aku pulak yer..

uwaaa tulun laa takot takot...memang kena betol-betol pikir panjang la pasni, huff demi mereka berdua terpaksa la.....

tolong jangan gedix buleh tak?hehe

TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

2 comments:

Dinie Berr said...

igt janji2 ye.... hahahaha

rynn erin said...

wah2..sedap tol kenakan orang yerr..huhu