Thursday, March 24, 2011

Aku Obses Dengan ADAM.

ADAM....


cuba bagiatau kat aku, dalam hati wanita mana yang tak tergugat perasaannya apabila dikaitkan dengan ADAM. tanya lah pada mereka yang sedang hangat bermadu asmara dengan  ADAM, apakah yang paling terpenting dalam hidopnya saat itu? pasti jawapannya adalah ADAM......ADAM......dan ADAM......


aku pon macam tu jugak..walaupon sekarang AARON yang bertakhta dihati namun ADAM tetap takan aku lupa sampai bila-bila. kadang-kadang rasa macam tak sempurna jaa hidop bila tak mendengar perkataan ADAM. selama hidop ni dah banyak kali sangat aku terkait ngan ADAM. kadang-kadang..sampai terpikir, kalau dah ada zuriat nanti tidak dapat tidak, pasti nama ADAM akan aku abadikan padanya.


ok. sebenarnya aku pun kurang pasti, apa kebenda la yang aku dok merepek ni enn.. tapi yang pastinya aku suka sangat ngan ADAM. obses tahap gaban pon ada. aku pantang gila kalau orang dok sebut-sebut pasai ADAM mesti aku nak kena siasat kali ni ADAM mana pulak. mesti ampa nak tau enn sapa ADAM aku? sorry AARON, kau bukan yang pertama.


mai chek nak tunjuk ADAM-adam yang dah berjaya mengetuk pintu hati chek.



1. Aku Darah Anak Malaysia (A.D.A.M)

ADAM ni la antara pencetus aku minat kat novel Ramlee Awang Murshid. aku start baca novel-novel RAM pon sebab aku tertarik ngan title A.D.A.M ni..since dari tu..terus jadi peminat RAM pula...saaaayyaaaagggg ADAM !


2. Adam & Hawa


yang ini pon aku buat aku rasa macam nak obsess gila ngan ADAM. watak utama dalam nvel Adam Hawa..cuba ah baca sumpah bagus banget karya nya..


3. Adam Boy


ok, sapa yang baca kesah LBS nk sampai habis mesti tau sapa Adam Boy yang aku maksudkan. walaupon watak dia tak dak la sebesaq watak Kasyah tapi enn aku tetap rasa Adam Boy satu watak yang sangat interesting...actually Adam Boy ni anak Kasyah ngan Katerina. dan dalam novel ni Adam Boy masih kecik lagi..tak dak satu pon dialog Adam Boy yang terselit kat novel tu. disebabkan dia Adam Boy aku tetap obsess walaupon tak banyak cerita pasai dia.


4. Adam Danish



aku tak pasti la kan..pasaipa aku obsess sangat ngan Adam Danish ni kat tution center. Adam pulak cam bajet best je enn..malu-malu tapi mau...=)


5. Adam anak Asmara.


ok ni yang tak boleh blah..Adam si anak Asmara ni pon aku rasa macam best HAHAHA terpaut hati pulak kat ADAM ni comey woooo..


sebenarnya banyak lagi ADAM-adam yang aku suka. malas nak state banyak-banyak dah. aku cuma nak highlight kan kat sini, walaupon kau tu penjual satey ditepi jalan atau penebas rumput di rumah orang atau pencuci tingkap di bangunan-bangunan, kau tetap akan jadi sorang yang gah dimata aku kalau nama kau ADAM! bagi aku orang yang nama ADAM ni ada aura tersendiri ah...sebab tu la kalau boleh aku nak letak nama anak aku nanti dengan nama ADAM. ADAM Lambert tu tak termasuk dalam senarai ok.




NotaKakiErin : Nama Adam Haris pon sedap jugak enn...


TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

2 comments:

~nsar~ said...

xdak nama lain dah ka.. roomate used to be aku dulu pun gila nama adam.. penat dah aih...

MyRa QuEeN said...

http://ctqueen.blogspot.com/2011/03/award-300th-follower.html

di tag