Monday, March 28, 2011

Terima kaseh yaww, nanti-nanti bagi la petik ais pulak yaww.

yaww yaww...bertemu lagi kita dalam segmen "mari merosakkan bahasa" bersama hos jemputan anda pada minggu ini Erin Si Kuat Keyaw. let's cekidout yaww!


ok..aku tau, intro macam bonggaks je kan. nak buat macam mana minggu ni terlampau kurang sangat kasih sayang sebab tu la otak pon dah macam nak mereng ke 45 darjah Barat pulak..."depa-depa" dok riuh tapi tak pedulik pon kat chek..sian chek kan..sekali lagi aku bagi statement raih simpati, tima kasih.


well anyway, entry ni sepatotnya aku post dua hari yang lepas, tapi atas sebab-sebab tertentu yang agak important dan setelah bermusyawarah dari hati ke hati maka aku decide nak buat entry ni hari ni. sorry lambat.


bukan nak bercerita pasal gathering lepas (takde makna-nya nak cerita bukan aku pi pon) atau nak cerita pasal meeting tu (d*#$ aku tak pi gathering sebab meeting ok!) just nak war-warkan kat seluruh pelosok alam yang aku dah dapat award follower bertuah dari Cik Puan Jelita lagi Gojes Maira Queen (pilih la yang mana kau suka Maira oii Cik or Puan..both also can). tenkiu sesangat Maira. sebab rajin pulak kau nak buat award-award segala ni. orang dah nak kasi kan...kita bedal ajer, FYI this is my first award jugak la yeh..aku just nk cakap yang benda pertama ni selalunya kita tak mudah lupa.



simple but nice yaww



as far as I know, Maira (is it okay if I call U Maira?) dah siapkan award ni dah lama. cuma penerima bertuahnya aja yang belum muncul-muncul lagik. dah ditakdirkan pada suatu hari yang indah lagi best, aku secara tak sengaja ter-jadi follower si Maira ni...okok the truth is Maira visit aku dulu and then she left her footprints dalam shoutbox aku. dah jadi kebiasaan aku kalau ada orang tinggal jejak mesti ah aku cari balik, lepas parking seround dua kat belog dia..aku rasa "wow" best aaaaaaaa belog ni then terus follow. haaa macam tu la al-kesahnya...ok tak payah nak kutuk-kutuk eh aku tau, teknik penceritaan aku sangat over.


by the way, sesapa yang teringin nak merasa pengalaman "wow" yang aku cerita tadi, boleh la parking seround dua kat belog si Maira Queen ni ya...




kbai.

TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

1 comment:

MaiRa QuEeN said...

xthu pon nie...tq ye...