Friday, March 18, 2011

First BHS Bloglist.

just nak info yang aku join BHS punya bloglist, since owner dah buat announcement kat fb tadi.


mai kita usha sikit belog BHS ni yerk.




okok..aku orang yang ke-85 jadi follower BHS, syuhh diam-diam suda eh? BHS tu short form untuk Bicara Hati Semalam kan? heheh acctually aku main agak je la..betol la kot ye.


since aku pon baru je jadi follower BHS, so tak banyak sangat la yang boleh aku review pasal belog ni. tapi one thing for sure, aku suka masuk belog dia sebab tak payah nak tunggu lama-lama..which means belog ni tak berat dan tak da la serabut dengan segala mak nenek wideget yang menyemakkan mata. satu lagi yang buat aku suka pasal belog ni..of course la dia punya banckground, kaler biru..sama macam aku punya background belog.


tanak bebel panjang-panjang dah, those yang rasa teringin nak di masukkan ke dalam belog list BHS boleh kelik kat link bawah ni. if not mistaken korang boleh join benda ni dari sekarang, sampai ke 1 tengah hari esok kot...well Cik Owner BHS, sila betolkan maklumat saya ye, kalau saya tersalah bagi info kat readers.


sapa yang nak join, here's the link :




okeh, that's all for now, bye!
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

1 comment:

DiahRodzi said...

Tq sbb join....sbnarnya bkn smpai 1 tghhri tp smpai tgh mlm neh.....ur my first contestant...:)