Thursday, March 17, 2011

Tak semua yang kita pilih, adalah pilihan yang tepat.


dalam hidop, takan sempurna rasanya kalau kita tak pernah menghadapi situasi untuk memilih. dan untuk membuat pilihan yang tepat banyak perkara yang perlu kita pertimbangkan. dari sekecil-kecil perkara sampai la ke sebesar-besar perkara..semuanya perlu di berikan pertimbangan yang khusus.


eh, kejap,kejap...apa kejadahnya la ayat aku dah macam budak buat esei SPM ni..duhh skema semacam la pulak.


lurus ke titik je la. aku dah pilih BIO. cuma tinggal nak key in je lagi. lepas tu yang lain-lain pon aku bedal amek course sains jugak. yayy selamat kembali menjadi budak nerd di masa depan. masalahnya nerd ke? hahaha..whatever je la.


hope this is the best for me. aku tak berani nak cakap lebih-lebih..tawakal dan beserah je la lepas ni kalau aku tercampak kat benua yang lain daripada orang lain.....


thats all for now.
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

1 comment:

Pakcu said...

pilihlah calon yang berwibawa..errr