Saturday, October 16, 2010

.Ada apa dengan Auto City?

sebagai janjinya, nak update pasal story semalam. actually tak dak benda pon. yang jadi benda hot pon sebab aku dapat melepaskan diri dari perintah berkurung. perintah berkurung apa yerr? ha sila la skrol down post-post yang lepas, ada aku story pasal perintah berkurung ni.

kali ni aku lepas dengan cara halal..siap ada surat jaminan kot..yess aku tipu ja, tapi still aku ada permission okeh, so kira legal la benda ni.

so semalam aku ngan Incik Bmw pegy dinner dulu kat BM Tomyam area Perda, sumpah pedas siot toyam kat situ..rasa cam nak terbakar je lidah. Incik Bmw la suggest nak dinner kat situ dia cakap restaurant tu among the best la area Perda.

lepas makan-makan tak tau nak pegy mana then kitorang jenjalan kat Auto City pulak. serius aku memang tak pernah tahu ada apa kat situ jadi dari tak tau nak lepak mana tu yang aku request nak tengok apa benda yang ada kat Auto City tu.

sesampai jerr.. dah nampak lampu kelip-kelip bercahaya.


masuk ikot pintu gerbang yang bercahaya ni la..aku ngatkan replika Penang bridge ni buleh naik sebab dia ada tulis lovers bridge, rupanya hanya replika semata-mata. diulang, replika semata-mata okeh.

memang aku follow langkah Incik Bmw je sebab aku agak blurr tak tahu nak start berjalan dari mana, dalam mind aku dah set, mesty ada shoping mall atau tempat-tempat ber-aircond yang sewaktu dengannya.

so, mata aku yang tak bersalah ni dok pulun la cari bentuk-bentuk yang nampak macam mall. al-maklumla masa nak enter tadi kalau tak salah, aku macam terbaca perkataan yang tulih shopping-shopping .

lepas sploh minit berjalan, still tak nampak bentuk-bentuk bangunan, yang aku nmpak ada la macam bentuk-bentuk khemah yang panjang ala-ala uptown tapi lain sikit konsepnya. ni macam konsep butik-butik, sejibik macam kat shopping complex jugak..tapi dimanakah shopping complex-nya?

kitorang pusing la kawasan tu sampai ke hujung tempat memula kitorang masuk. time ni baru la aku terbaca skali lagi tulisan kat replika Penang bridge tuh

"Shop-in d'Park"

ish..no wonder la ada kedai yang macam butik-butik tapi macam ada taman. rupanya kat sini berkonsepkan shopping dalam taman rupanya..

last-last kitorang buat rukun tawaf kali kedua la kat situ, this time harus snap gambar la kan.


ni la yang macam ala-ala taman tuh. sori picture butik tam amek pon


sila fokuskan pemandangan ke arah replika gajah yerr

muka cerah akibat dari percikkan flash...


actually ada lagi pic-pic yang kitorang snap tapi aku malas nak upload..tengok aje la yang ni sama je kan..

terasa mengantok giler babeng dah ni..nak tido dulu.


NotaSengetErinAzizan : dia kat mana tah? lama tak update relationship..sigh!

okeh babai!
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: