Tuesday, October 12, 2010

.Erin Azizan dah jadi Famous Amous?.

dapat hadiah lagi!!!!

yeah betol tuh..this time memang sangat-sangat membuat aku tersenyum lebih busuk dari kerang busuk okeh. mana tak nya, dekat hadiah tuh diselitkan kad yang bila aku baca sumpah nak guling-guling hantuk kepala.

naseb baik jugak la, time tuh dah nak abes waktu sekolah, kalau tak mesti cikgu-cikgu lain pelik semacam..apehal lak si Erin ni dok tersengih-sengih sensorang. mujur jugak dorang tak perasan, kalau tak, mawu setahun aku bungkus kepala dalam kain..malu!!!!

lepas jer baca ayat yang sempoi lagi mengegar jiwa tuh, terus aku kol Princess but too bad she's having an exam masa tuh, then aku kol my Beb lak..dia pon ada exam. dengan gigih tak putus asa dial number Incik Bff, tapi dia pulak tengah sebok nak bayar lunch..haishh..

last-last aku sambung sengih la sorang-sorang lagi. ada la dalam sploh minit kot dok sengih macam orang  separa betol then barula received a text mesagge from Princess.

Princess: Erin, sory. Baru abes test. Nk cake!

aku dalam hati "aiseh, budak kecik ni nak cake pulak..orang ada story lagi hot kot tapi cake jugak yang dok lekat dalam medula oblongata dia tuh". malas nak reply, terus aku call. mana sedap main-main message ni baik cakap live baru la real kan..kan..kan..

time conversation ngan Princess tu memang aku cover habes la, cakap pon ala-ala dalam selimut gitu, yaikkss menyesakkan betol la. mana taknya selalu kalau bergayut jerr ngan Princess mana ada nak cover-cover segala..cakap main lepas, dah la tuh kuat-kuat pulak kalau sebatu jauh tak dengar suara aku tuh saja sangat la..confirm orang tu ada sound trouble.

pesal kena cover pulak kan? memang harus la kena cover sebab masa ngah bergayut ni aku dok kat dalam bilik guru lagi, banyak cikgu-cikgu kot, kang kalau gelak kekuat mawu  pengsan dorang kot, almaklum la masa kat sekolah ni kena la jaga adab dan tatasusila ala-ala perempuan melayu terakhir gitu.

tengah cover-cover macam tu pon aku still buleh gelak terkekek-kekek..adeh memang senak perut kalau sembang ngan dia. conversation kitorang memang pedek tapi padat. aku tak kasi chance langsung kat dia, aku pulun citer pasal hadiah ngan kad yang aku dapat tuh.

tiba-tiba ja Princes jerit "waaaa nak jadi cikgu jugak..buleh dapat hadiah!". "Erin you jangan marah-marah tau kat budak yang kasi you hadiah tu".

my happiness


comel tak?comel kan..


macam amek gambar keluarga bahagia pulak


 serius tak paham. apa yang tak paham? entah la, banyak benda tak paham. kekadang terasa macam orang famous pulak lebih famous dari Famous Amos okeh.

kat sekolah tuh aku macam dah jadi fenomena. pergi mana pon mesti jer ada students tegur-tegur pastu salam-salam lagi. mak aii macam dah jadi ritual dorang lak. asal nampak aku jer mesti nak kena hulur salam itu satu hal takpe la ni yang siap cium tangan lagi, eventhough time tuh bukan waktu balik yerr. tu yang aku pelik giler babeng.

tapi tak kesah la, as long as dorang senang dengan aku and respect aku as their teacher dah cukup buat aku senang hati. entah sikit sebanyak kaseh sayang aku dah tertumpah kat dorang..i mean semua la, aku tak pilih student so semua aku sayang, semua aku layan sama rata..aiseh ayat, berbungga-bunga pulak..κɛн κɛн κɛн.

Nota Senget Erin : semalam pon dapat hadiah jugak. mereng aku kalau tetiap hari macam ni!

okeh babai!



TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: