Thursday, October 28, 2010

.Ini entry penHARGAan,sila bida harga anda

dan ini sangat giler okeh. disaat benda alah ni di coret, jam dah pon pukul 01.13 a.m,.. giler sebab besok awal pagi dah kena bangun macam biasa dan bertambah giler lagi bila lepas skola kena pegy Uitm lagik.. lepas tuh dah senja baru buley sampai rumah..keadaan begini harus la belanjutan sampai senja besok..jap nak jugak cakap..sayer rindukan waktu tidur di siang hari!!!!

orite lets proceed to our topic. sebenarnya tak da benda pon, penghargaan kali ni aku tujukan khas buat Incik Bff yang ter-over melampau giler tapi selalu membantu dan yang paling pelik tu sentiasa memahami. actually aku tamao puji pon tapi aku terpaksa..sekali lagi aku tekankan kat sini aku terpaksa...nampak tak tu siap bold lagi..err aku terpaksa cakap memahami, sebab character dia sebagai  seorang lelaki yang bergelar abang memang dah di-set kot untuk memahami segala benda yang yang adek dia bebel..sapa adek dia??well aku la...har har har..cesh bajet adek pulak...

seyes cakap, dalam banyak-banyak benda yang aku nyampah kat "abang" aku ni, still ada satu benda yang buat dia nampak mulia. dan disebabkan ini jugak la aku memang sentiasa tak kesah nak share apa jugak dengan dia hatta walau segelas air teh ais pon aku sudi gak la nak share ngan dia..nak melalak pon buley gak cari dia kekadang tu.

meh aku bagi situasi, supaya korang lebih memahami apa fungsinya Incik Bff ni kat aku yerr. if aku ada pape masalah yang buley wat aku fenin, atau gelabah tahap bewak, aku akan cari dia. sebab biler aku sembang ngan dia, ottomatik aku akan terlupa masalah aku, sebab bila dia start ja bebel, mesty dia buat aku nak melawan dia balik..dan terjadikan perang lidah serta saraf sebab aku sentiasa nak mematahkan hujah dia yang kadang-kadang tu bila dengaq macam tak logic ja.

pastu pulak, dia ni jugak buley la di-title-kan sebagai pembantu penyelesai masalah. di samping menjadi seorang guru (geli-geli), aku jugak merupakan seorang kaunselor tak bertauliah.well biasa la aku jugak seorang yang memahami sebenarnya har har har.. bila dah dihamburkan dengan banyak case yang mintak dikaunselingkan oleh aku dan katakanlah aku tak dapat nak handle case tu aku dengan rasa happynya akan serahkan pulak case tu kat incik Bff dan selalunya beliau akan cuba meng-handle-kan dengan sebaik mungkin.

Incik bff ni memang la selalu senget, tapi sumtimes tu time dia normal, ada la duatigakerat pendapat dia buley digunapakai. sebab tuh biler terjadinya masalah aku tak dapat handle case, beliau dengan peraaan terujanya meng-takeover tempat aku..takpe aku tak marah, as long as dia pandai handle, then ok la.

dan dengan ini jugak..tanpa membuang masa lagik, aku dengan rasa penuh teruja nak memohon maaf kat dia jugak, sebab time borak-borak tadi aku terguna perkataan kasar. ini benar okeh aku tak pernah guna perkataan bodo*, benggon* time aku cakap-cakap ngan dia. rasa terbersalah la pulak..mintak maaf yerr abang!!!(he he he), mulut dah tamat insurance sebab tu la laju jerr keluar perkataan-perkataan camtu..

dan sebetolnya entry ni tercetus sebab perasaan rasa terbersalah aku..dan tetiba jerr nak buat issue penghargaan..so beliau la subject dan sasaranya.

last nak cakap,


SAAAYAAAA





SAAAAAAAYYYYYYYYAAAAAANG





AWWWWAAKKK





WANI!!!

har har har...nunytes!

NotaSengetErinAzizan :perasan tak, banyak kan aku guna perkataan well..well..well...
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: