Sunday, October 17, 2010

.kalau kesah, sila baca.kalau tak kesah pon kena baca jugak.

sedang emo.

agaknya masih relevan lagi ke tidak, bila emo jer terus post ke-emo-an kau kat laman sosial yang sangat-sangat glamer sekarang ni?

tak perlu state laman sosial yang mana satu, sebab aku gerenti bila aku sebut je nanti semua orang akan..."OHH AHHH EH ADA LA, ADA..AKU REQUEST NANTI CONFIRM TAU!!" jangan nak kencing la kata tak tau, glamer tahap dewa kot laman sosial ni.

bukan nak promo atau nak condemn tapi dah memang trend terkini hiburan sensasi apa-apa sikit terus post status. dalam kata lainnya, setiap benda yang kau buat mesti seantero dunia akan tau.

kadang-kadang disebabkan nak test market, nak tengok samada kau ni diva ke tidak, post-post yang ada iras-iras emo seringkali menjadi jawapan bagi persoalan super senget macam tu.

tak percaya?

sila try post statement emo yang macam ni....

"benggang giler hari ni, kau ingat kau tu kebal sangat kot"

"sampah.emo.babai"

"sumpah hari ni memang teruk..what a bad day!!!"

"hey..perlu aku kesah ke, gasak kau la cik Temah ooii..."

cuba la post status emo, tengok berapa banyak budak-budak senget pulak yang comment status kau. kalau macam budak senget kat bawah ni, boleh la di kategorikan sebagai tak berapa nak diva..(T______T)



sekarang ni aku lebih prefer emo kat sini, rasa tenteram aman dan damai..ceh ayat macam orang tengah cari ilham sambil petik gitar dok atas tangga main-main dengan tali gitar, pastu melalak...konon-konon cari cord yang sesuai nak buat lagu cinta kat awek[s].

sila jangan layan aku, karang kalau layan, lagi banyak aku merapu pastu mula la mencetuskan fenomena emo terlampau.

fenomena emo terlampau?

apa tu?

rahsia.

baiklah ada soalan?? tak dak?  biar aku je la yang tanya..




so,are you diva enough?



NotaSengetErinAzizan : aku memang tengah emo. sangat emo..mana dia ntah.
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: