Sunday, October 3, 2010

habes kau ajer la yang buleh tanya yerr?

errr..aku masih disayangi ke tak?

huff tetiba jer tengah-tengah malam tanya soalan sengal lagi senget ni kan..apa cerr hang ni Erin? pening kot?..haa pening la tuh kan jiwa dia tengah dok tangkap syahdu syahdan sekarang ni.

harus tahu yerr bila seseorang tuh tengah mengalami masalah jiwa, mulalah soalan-soalan pelik macam yang kat atas tuh keluar..mulalah otak berfikir yang negative. asal ada peluang jer mesty cas-cas negative terhegeh-hegeh nak merasuk otak suruh pikir benda yang bukan-bukan.

tapi cas-cas negative ni power kot.memang jahat la cas-cas negative ni sebab mereka akan cuba merasuk otak sampai berjaya membuatkan si pemikir memikir benda yang kurang patot difikir kan..erk korang paham ker maksud statement di atas? eh kalau tak paham, tolong la pretend macam paham..takpe aku tak marah malah aku ampun kan doca korang..raya kan sebulan...sah kau dah mental ni Erin....

tak kesah la mental ke tidak still nak ulang soalan yang sama tapi bentuk ayat yang berlainan pulak..

korang sayang aku lagi tak?

saja gedik, padahal aku tau jer dorang tuh sebok. dia sebok study,dia pulak sebok kerja, yang lain-lain sedang nak prepare for final, yang lain-lain lagi sedang siapkan report, yang lain-lain lagi lagi sedang buat assigment..yang lain-lain lagi lagi lagi sedang sebok pening kepala dengan hal masing-masing..so kena la paham nenek ooiii...yeerr paham tapi tak salahkan kalau tanya lagi..

korang memang sayang aku ke tak?

duhhh mawu bagi sedas dua pelempang jugak kat budak ni ann..tak paham-paham..nak jugak men-psiko-kan diri men-tanya-kan soalan pelik kat mereka-mereka yang sebok tuh.

err sumpah ni last question.

sayang tak korang kat aku?

baiklah, memang tengah mental lagi mengalami masalah jiwa yang berleluasa sekarang.

maaf, malas nak buat entry best sebab tengah tak best macam mana nak buat best dah kalau tak best.

okeh babai!
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

2 comments:

Odd Casablancas said...

Great post!
Anyway, sy syg awk erin!
Kdg2 bz buatkan kita x berhubung. tp sy hrp awk fhm kan.
:D

erin azizan said...

well tengs, tak sngka post mental macam ni pon di puji oleh yincik yerr..ngenge, okeh nak jwab jugak ni...saya sayang awak jugak!!!!
saya paham tahap ke-busy-an kamu dats y saya tak slahkan kamu..sekali lagi..ku sayang kepadamu..dayang cinta kamu...heh.