Monday, November 22, 2010

First time bawak auto.

ouch teruja.


teruja sebab dapat parking keta kot tadi. miahaha. bukan haper, ni pestime kot bawak keta auto. kalau setakat nak drift keta manual tu memang tak dak hal memang lunyai aku keja kan. tapi kta auto ni duhh nebes kot.


sumpah cakap aku memang tak pernah sentuh keta jenis auto langsung. sepanjang-panjang tiga tahun ni aku dah cukup-cukp selesa ngan manual, jadi bila tetiba nak kena bawak auto ni dia punya cuak tu lain macam sikit


puhffftt...tarek nafas lega, naseb baik adik aku ada, eventhough umur dia baru 14 years old tapi ilmu dia tentang segala jenis keta ni memang superb habess ah. tadi dia yang guide aku. huff dengan sedikit kepakaran membawa keta-keta sebelum ni aku berjaya jugak handle keta auto tu.


eh eh lupa nak cakap. keta auto tu keta Angah si Wani punya, dorang datang all the way from Perlis nak  parking kat rumah aku kejap dorang semua dah naik Tanah Tinggi Cameron sebab nak hantar Wani buat praktikal.


actually datang dari Perlis dengan dua bijik keta tapi yang naik pegy Cameron tu sebijik ja. yang lagi sebijik tu la yang sedang di-parking-kan kat rumah aku. well lagi pon keta tu nanti dorang nak bawak pegy Georgetown pulak so sebab tu lah dorang tumpang parking jap.tak kesah la, rumah aku ruang besar kot. nak letak lorry kambing pon muat apa.


miahahah kepada sesapa yang meragui kebolehan aku nak bawak auto, sila lah buang keraguan anda secepat mungkin sebab sekarang aku dah terer bawak auto...cishh padahal baru sekali kot bawak..dah memandai nak kata terer.


okok aku tipu ja bab terer auto tu, manual ok la.


jap lupa pulak nak wishkan kat my beb ni. hari ni first day start buat praktikal kan..so beb, i wish u enjoy ngan enviroment kat sana, perform well kat sana, jangan ingat nak berfoya-foya ja, buat la keja anda dengan sepenuh hati, jaga diri, makan stroberri jangan lupa bawak turun kat i sekali..emm ha jangan lupa nanti amek i yeer..i followw taww !!






okeh babai!



NotaKaki : my dear kereta busuk dah nak masuk ward petang ni..get well soon dear!
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

4 comments:

Heidi Shafiq said...

1st kenderaan aku bwk selps dpt lesen adalah LORI.. shit.. sadis giler..

erin azizan said...

duhh sempoi aiii aku teringin nk bawak bus ni..

Odd Casablancas said...

Nak jugak letak gmbq dia bg lagi besttttt..haha.

erin azizan said...

hey,,this is my territory..plus i tade ga,bar dia bnyk la..ciput jerk