Thursday, November 11, 2010

Sepatah,Dua Tiga Kata.

hello all...

tetiba datang mood nak menggedeik bersama belog tersayang. lama dah tak main-main keyboard ni, takde masa pluss sengajamenyibokkan diri ngan hal tak berkaitan.

kemarin dengan segala hormat dan rasminya kontest Cik Jelly Beku dah pon melabuhkan tirainya.
pada contestant semua, aku wish all the best. well aku sendiri pon ada join contest ni. bukan apa, saja nak memeriahkan suasana. orang kata the more, the merrier kan..

jadi sekarang ni ngah dup dap dup dap la nak tunggu result. ni first contest yang aku join since hampir setaun aku jadi blogger. ada beberapa sebab yang buat aku terpanggil untuk join kontest ni. antaranya aku nak cari pengalaman, nak rasa macam mana join contest through blog. nak sama-sama rasa perasaan nervous tu.

selama ni aku lebih senang jadi silent reader, tengok macam mana orang join kontest, sebab time tu belum ada kekuatan lagi nak buat semua ni..ceh, ayat poyo je, tapi serius dulu memang tak pernah terpikir pon nak join, yela orang kata aku ni kira cam baby2 la tak pandai lagi nak join-join semua ni. sekarang dah advance..dah buleh merangkak so sebab tu aku keputusan untuk join contest ni.

lepas je aku join contest cik jelly beku tu, terus aku di invite oleh blogger lain untuk join contest dorang. insyaallah aku akan join contest semua yang invite aku ttu. aku akan setel satu persatu.

aku tak kesah menang atau kalah, yang penting dapat pengalaman, dapat tambah kawan baru dah lebih dari cukup..apa-apa pon nak buat sesuatu kena ikhlas so, kalau ada yang kalah dalam sesuatu contest tu aku rasa tak perlu kot ada rasa dengki sebab masing-masing punya rezeki kan.

so, bloggers semua best of luck yerr.
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: