Monday, May 30, 2011

ADA APA DENGAN ALEESHA FARHANA?


sumpah sampai ke hari ni aku still lagi dok memikior ada apa sebenarnya dengan nama ALEESHA FARHANA? bukankah nama MOHD ASHRAF HAFIZ itu lebih sempurna maknanya?


aku ada terbaca dalam satu petikan akhbar, doktor yang bertanggungjawab menukar jantina MOHD ASHRAF HAFIZ mendakwa jiwa MOHD ASHRAF HAFIZ lebih cenderung kepada jiwa seorang perempuan dan pembedahan menukarkan jantina perlu dibuat segera kerana doktor telah mengesahkan MOHD ASHRAF HAFIZ sebagai seorang perempuan dari segi emosi dan fizikal.


dalam hal ni aku tak salahkan MOHD ASHRAF HAFIZ sepenuhnya. sebab? aku bagi contoh kat sini la kan, macam kalau kita teragak-agak nak beli barang then ada mamat salesman provoke kita..dari kita tanak beli barang tu terus kita jadi nak beli..nampak tak? kuasa provokasi macam mana? dalam hal MOHD ASHRAF HAFIZ ni pon aku agak la dia dah kena provoke. mungkin dia memang jenis lembut..tapi kalau takda orang yang pengaruh dia mungkin benda macam ni tak jadi...betul tak?


so sapa yang memainkan kuasa provokasi ni? well guys korang pikir sendiri la yerr..sapa yang keluarkan statement yang MOHD ASHRAF HAFIZ itu adalah seorang perempuan?....apa kaitan statement ni dengan kuasa provokasi yang aku mention tadi?


pesan aku hati-hatilah wahai saudaraku sekelian. sekarang dah terlalu banyak parasit yang muncul untuk menyesatkan anak-anak Adam!



akhir kata, chilll la weh!



NotaKakiErin : sorry bro, gua capslock nama lelaki lu aje sebab gua rasa tak sanggup nak mention nama pompuan lu.
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

7 comments:

Dududu said...

hope one day dia sedar :)

JIJI YU said...

muehehe...lawo nye name pompuan die..leh wat anak ikan emas ni

nadzli azlan said...

errrr !! zzzzzz ~

AnAk dEneSor said...

2la pasal..ape la nk tukar sgt jd perempuan kn

Muslimah Optimis said...

siyess sedap woo nama asyyraf hafiz... hihihi... kenapalah mereka mahu merubah ciptaan Allah ni??ermmm

♥ adibah mazlan ♥ said...

doktor dan dia teramat bangang la sangat.. shitt !

Fuz. said...

namo bukan main sedap lagi ;p