Tuesday, May 24, 2011

Segmen Bloglist Abang Teror Tanah Tumpah Darahku.

boleh kelik kat pic atas ni kalau nak join.


di pagi yang indah lagi berseri ini..err tak pagi sangat la dah tengah hari pon. aku dengan rasa happy dan tanpa beduka citanya nak join bloglist dari sorang Abang ni. katanya Abang Teror. Teror macam mana pon aku taktau la..yg pasti dia bukan Terrorist.


so there's a few quetions yang harus dijawab, once you dah complet all the questions you dah boleh submit kat Abang Teror punya ruangan komen. okeh jooooom kita mula menjawab soalan!



1. Dimana anda dilahirkan.


---->>dilahirkan di Hospital Besar Bukit Mertajam, Pulau Pinang.




2. Dimana anda dibesarkan.


---->>dibesarkan di bandar Butterworth, Pulau Pinang.




3. Negeri pilihan anda untuk dimasukkan ke dalam senarai bloglist abgteror.


---->> Pulau Pinang.




4. Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut.


----> saya memilih negeri ini kerana sejak dari lahir lagi memang saya dibesarkan di negeri ini. tempoh dua dekad dalam hidop saya memang dihabeskan untuk bermastautin di negeri ni saja..heh ayat skema habes. well anyway the main reason is saya memang sayangkan Pulau Pinang that's why saya pilih untuk berada di dalam lingkungan Pulau Pinang!





kat Penang ni pon ada Tanah Tinggi tau.




mana lagi..kalau bukan Bukit Bendera..hihi


okeh la..sampai sini je la eh, so kepada kengkawan semua selamat berkenalan diucapkan! =)
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

3 comments:

Qamarul said...

2 dekad ke 3 dekad?? hahaha

Golden Rose said...

salam perkenalan...singgah dr blog abgteror...jemput singgah

http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

sobri yaacob said...

dtg mlwat..dri segmt abg teror ;0